Date Range
Date Range
Date Range
Tuesday, March 10, 2015. ტირძნისის საჯარო სკოლის ქართული ენის მასწავლებელი.
Friday, March 13, 2015. Monday, March 2, 2015. შემდეგ განვიხილეთ პროექტის საქაღალდე და მასში შემავალ თითოეულ ობიექტს დავარქვით შესაბამისი სახელი. მოვისმინეთ ერთმანეთის პროექტის პრეზენტაციები და კოლეგიალური რჩევები მივეცით. ამ გაჯეტებსა და გვერდების გაჯეტს აქტიურად გამოვიყენებ ჩემი საქმიანობის გამოსაქვეყენებლად.
Tuesday, December 9, 2014. თითოეული დღე დიდი სიახლეებით იყო წარმოდგენილი. კურსის ტრენერი თავისი მაღალპროფესიულ გამოცდილებით. გვაწვდიდა სასწავლო ტექნოლოგიების გამოყენების ძირითად მეთოდებს,. ტრენინგზე მიღებულ ცოდნას აქტიურად გამოვიყენებ ახალი პროექტების განხორციელებაში . ჩემს გამოცდილებას შეძლებისდაგვარად გავუზიარებ ჩემს კოლეგებს. Monday, December 8, 2014.
Tuesday, March 3, 2015. ტრენინგი დავიწყეთ წინა მასალის გამეორებით. მოვისმინეთ ტრენინგის მონაწილეების პროექტების პრეზენტაციები და შევაფასეთ. ვიმუშავეთ ბლოგში გვერდის გაჯეტის შექმნაზე, სიის გაჯეტზე. , ვივარჯიშეთ როგორ ავტვირთოთ ვიდეო ბლოგში, გავეცანით როგორ ჩავალაგოთ გვერდები გაჯეტში. ვისწავლეთ რა არის პიკასა დაროგორ გამოვიყენოთ ის პროექტზე მუშაობისას. ტრენინგებზე ჩვენ შევისწავლეთ ინტელის ძირითადი კურსი. ცალცალკე გავარჩიეთ მასში შემავალი ყველა პუნქტი. Sunday, March 1, 2015.
Monday, 23 March 2015. როდესაც ტრენინგზე რეგისტრაციას ვაპირებ, კარგად გადავხედავ ხოლმე შემოთავაზებულ მიზანს და იდეას რატომ იმართება კონკრეტული ტრენინგი. ერთ საღამოს მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ოფიციალურ საიტზე შევიხედე, დაძინებამდე, ჩვეულებისამებრ და ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგებზე რეგისტრაციას რომ მოვკარი თვალი გამეხარდა. შეტყობინება მომივიდა დასტურის და გამეხარდა კიდევ ერთხელ.
Monday, November 17, 2014. შემდეგ განვიხილეთ გარდნერის ინტელექტის თეორია მოსწავლის ინდივიდუალური საჭიროების გათვალისწინებისათვის. რომ ჩვენი პროექტი შედგენილი უნდა იყოს უნდა იყოს თითოეული ბავშვის ნიჭისა და უნარის გათვალისწინებით. Sunday, November 9, 2014. Saturday, November 8, 2014. შემდეგ ვისწავლეთ ჩვენ პროექტში გამოყენებული ლიტერატურა სად მივუთითოთ. ვისწავლეთ კომენტარების დადება ერთმანეთის ბლოგებზე.