Date Range
Date Range
Date Range
Tuesday, July 26, 2011. მოგესალმებით ამჯერად ამბროლაურის რაიონიდან, გაცნობებთ, რომ ამბროლაურის. რაიონში დაიწყო ისტ მეორე დონის ტრენინგები 1 და 2 საჯარო სკოლაში,. 1 სკოლაში დავით ნოზაძე,.
Суббота, 6 августа 2011 г. მოსწავლეები გამოიკვლევენ ადამიანის მიერ მცენარეთა გამოყენების სფეროებს; მოუვლიან მცენარეებს; მოძიებულ ინფორმაციას განათავსებენ ინტერნეტში. მოსწავლეები შეისწავლიან მცენარის მოვლის წესებს; დარგავენ და მოუვლიან მცენარეებს. მოსწავლეები გაეცნობიან მცენარეების მრავალმხრივი გამოყენების საშუალებებს; ოჯახსა თუ სკოლაში მოუვლიან მცენარეებს.
Monday, August 1, 2011. ძალიან აქტუალურია, იმდენად აქტუალურია, რომ დღევანდელი საზოგადოების და ძირითადად ახალგაზრდობის განუკურნებელ სენად იქცა. მოსწავლეების ინფორმირება ზოგადად ამ საკითხზე.
Saturday, August 6, 2011. 8211; მაღალი ობიქტის სიმაღლის პოვნა. 8211; ტრიგონომეტრიის როლი პრაქტიკაშ ი. მოსწავლეები მათემატიკური ხელსაწყოების გამოყენებით და ისტ-ისს გამოყენებით იპოვიან სკოლის ეზოში მდგარი ალვის ხის სიმაღლეს. 8211;მოსწავლე გაიწაფება პრაქტიკული საქმიანობისას ხელსაწყოების გამოყენებაში. ისტ-ს საშუალებით კუთხის ტრიგონომეტრიული ფუნქცის მნიშვვნელობის პოვნაში.
Wednesday, July 16, 2014. Monday, July 14, 2014. ვისწავლე პროექტზე მოსწავლეთა მხარდაჭრის მეთოდები. ერთმანეთის ნამუშევრების ნახვა ბლოგზე და კომენტარების გაკეთება. Friday, July 11, 2014. დღეს კმაყოფილი მივდივარ, რადგან გავიგე და გავაკეთე,როგორ შევაფასო მოსწავლის ნამუშერი. დავაზუსტე რა კრიტერიუმით რომელი ნაშრომი შევაფასო. Tuesday, July 8, 2014. შევისწავლე ნამუშევრის დისკზე და ბლოგზე ატვირთვა. Friday, July 4, 2014. გავიგე თუ როგორ გავაკეთო შეფასების სხვადასხვა ფორმები.
Saturday, August 6, 2011. მოსწავლეები გამოიკვლევენ ხორბლის წარმოშობის ისტორიას, პურის მომზადების სტადიებს და ამ სტადიების ეტაპობრივი რეალიზაციის მაღალ მნიშვნელობას; ამის უმთავრესი არსი გულისხმობს მოსწავლეების თვითგანათლებას ამ კონკრეტული კუთხით და საკუთარი ნაშრომის სხვებისთვის გაზიარებას მისი ინტერნეტში განთავსებით. პროექტის უმთავრესი მიზანია მოსწავლეთა თვითგანათლება პურის წარმოშობის ისტორიის და ხორბლის მოყვანისთვის აუცილებელი კლიმატური პირობების გათვალისწინებით, სას.