mananagiorgadze2 blogspot.com

მასწავლებლის ბლოგი

Tuesday, December 18, 2012. ვან ბეთჰოვენი ცხოვრება და შემოქმედება. მოსწავლეების ინტერესის გაღვივება კლასიკური მუსიკის მიმართ. მოსწავლეები შეიძენენ დამოუკიდებლად მუშაობის ინფორმაციის მოძიების და კვლევის უნარებს. მოსწავლეები მოიძიებენ ინტერნეტის საშუალებით დამატებით მასალებს. 13 14 წელი. მოსალოდნელი შედეგები პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას. მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას კომპოზიტორის შესახებ. ელექტრონული პრეზენტაციისთვის ქმნიან ბუკლეტებს . პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები.

OVERVIEW

This web page mananagiorgadze2.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored one page inside the domain mananagiorgadze2.blogspot.com and found three websites referring to mananagiorgadze2.blogspot.com.
Pages Crawled
1
Links to this site
3

MANANAGIORGADZE2.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page mananagiorgadze2.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for mananagiorgadze2.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for mananagiorgadze2.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for mananagiorgadze2.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

2012 წელს შექმნილი მასალები

2012 წელი ოზურგეთი, მეთვრამეტე ჯგუფი. ციური გოგიბერიძე ოზურგეთი, გაღმა დვაბზუს ს. ლელა ერქომაიშვილი ოზურგეთი, დვაბზუს ს. ნანა კიკაბიძე ოზურგეთი, ნარუჯის ს. რუსლან შაინიძე ოზურგეთი, ლაითურის ს. ისტორია ლემილი; ბლოგი;.

WHAT DOES MANANAGIORGADZE2.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of mananagiorgadze2.blogspot.com Mobile Screenshot of mananagiorgadze2.blogspot.com Tablet Screenshot of mananagiorgadze2.blogspot.com

MANANAGIORGADZE2.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on mananagiorgadze2.blogspot.com took five hundred and seventy-eight milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider mananagiorgadze2.blogspot.com not secure.
Load time
0.578 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
172.217.6.193

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

მასწავლებლის ბლოგი

DESCRIPTION

Tuesday, December 18, 2012. ვან ბეთჰოვენი ცხოვრება და შემოქმედება. მოსწავლეების ინტერესის გაღვივება კლასიკური მუსიკის მიმართ. მოსწავლეები შეიძენენ დამოუკიდებლად მუშაობის ინფორმაციის მოძიების და კვლევის უნარებს. მოსწავლეები მოიძიებენ ინტერნეტის საშუალებით დამატებით მასალებს. 13 14 წელი. მოსალოდნელი შედეგები პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას. მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას კომპოზიტორის შესახებ. ელექტრონული პრეზენტაციისთვის ქმნიან ბუკლეტებს . პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები.

CONTENT

This web page mananagiorgadze2.blogspot.com states the following, "Tuesday, December 18, 2012." We saw that the webpage said " ვან ბეთჰოვენი ცხოვრება და შემოქმედება." It also said " მოსწავლეების ინტერესის გაღვივება კლასიკური მუსიკის მიმართ. მოსწავლეები შეიძენენ დამოუკიდებლად მუშაობის ინფორმაციის მოძიების და კვლევის უნარებს. მოსწავლეები მოიძიებენ ინტერნეტის საშუალებით დამატებით მასალებს. მოსალოდნელი შედეგები პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას. მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას კომპოზიტორის შესახებ. ელექტრონული პრეზენტაციისთვის ქმნიან ბუკლეტებს ."

SEEK SIMILAR DOMAINS

მასწავლებლის ბლოგი

Sunday, June 28, 2015. ოზურგეთი, ქვემო ნატანების საჯარო სკოლის ბიოლოგიის მასწავლებელი.

მარინე აბაშმაძე

Четверг, 18 марта 2010 г.

მასწავლებლის ბლოგი

Wednesday, March 2, 2016. დღევანდელი დღე იყო ძალიან დატვირთული. განვიხილეთ პრეზენტაციის დადებითი და უარყოფითი მხარეები. Monday, February 29, 2016. დავამუშავე ფასილიტაციის მასალები, დავასრულე პორტფოლიოზე მუშაობა და გამოვაქვეყნე ჩემს ბლოგზე. Wednesday, February 24, 2016. Monday, February 22, 2016.

ანა მენაბდე

Пятница, 27 августа 2010 г. აღსაწერი ობიექტისადმი ავტორის დამოკიდებულების ამოცნობა,ერთ თემაზე შექმნილი ლექსების შედარება.

მასწავლებლის ბლოგი

Воскресенье, 5 июля 2015 г. Написать об этом в блоге. ოზურგეთი, ქვემო ნატანების საჯარო სკოლის სამოქალაქო განათლების პედაგოგი.