Date Range
Date Range
Date Range
Intel Teach Essentials Course -ინტელის სასწავლო სერიიდან. კურსი გათვლილი საჯარო სკოლის პედაგოგთათვის. Thursday, May 7, 2015. ქვემოთ ჩამოტვლილ დავლებებს დავამატეთ 6 დავალება. 1 მომაზადეთ თქვენი პროექტისთვის დოკუმენტი საავტორო უფლებების ამსახველი იხილეთ ნიმუში გამოყენებული ლიტერატურის მარტივი შაბლონი. 2 თითოეულმა მსმენელმა უნდა გააკეთოთ ერთმანეთის ბლოგზე კომენტარები, მინიმალური მოთხოვნა 3 მსმენელის ბლოგზე 3 კომენტარი. კომენტარი უნდა იყოს აზრიანი და შედეგიანი.
Wednesday, July 16, 2014. Monday, July 14, 2014. დღეს რაც აგვიხსნა შორენა მასწავლებელმა ყველაფერი გავიგე კარგად. Friday, July 11, 2014. მეშვიდე დღის შეჯამება ვისწავლე პრეზენტაციის რუბრიკის შეფასება. Tuesday, July 8, 2014. მეხუთე დღეს ვისწავლე პრეზენტაციის ატვირთვა დისკზე და ბლოგზე. Monday, July 7, 2014.
Saturday, November 12, 2016. წარმოვადგინეთ პრეზენტაციები, მოვისმინეთ სხვისი პრეზენტაციები, შევაჯამეთ ტრენინგის მუშაობა. ტრენინგი დავიწყეთგანვლილი მასალის გამეორებით,ვისწავლეთ draiv-დან გაზიარება ბლოგზე ვისწავლეთ რილაკების დამატება ვისაუბრეთ მეორე დღის დავალების შესახებ. Monday, November 7, 2016. გავიმეორეთ განვლილი მასალა, განვიხილეთ პროექტის ფორმები გავიზიარეთ მოდული პირველი,მეორე და მესამე განვიხილეთ შეფასების ფორმები, განვიხილეთ შესასრულებელი შემდგომი დავალება, დღეს უფრო მეტად ვიყავით მოტივირებული.
Monday, September 5, 2011. Sunday, July 31, 2011. სასოფლო-სამეურნეო დანიშნულების მქონე ტერიტორიის აღდგენა და დაცვა. რაჭა მაღალმთიანი რეგიონია,ამ რეგიონის ფერდობებისთვის ყოველთვის დამახასიათებელი იყო ეროზია,მაგრამ ტყის მასიურმა ჭრამ და რაჭაში მომხდარმა მიწისძვრებმა, საკმაოდ გაზარდა ამ პრობლემის მასშტაბები,რაც სასწრაფოდ რეაგირებას მოითხოვს. შევიმუშავოთ ეროზიული ფერდობების აღდგენის მოდელი და ამ მოდელის მიხედვით განვახორციელოთ ერთ-ერთი ასეთი ფერდობის აღდგენა.
Tuesday, December 15, 2015. უფროს თაობაში და ინტერნეტის საშუალებით მოსწავლეები მოიძიებენ ქართულ ხალხურ სიმღერებს და საკრავებს. 2 მოსწავლეს შეუძლია სიმღრა თანაკლასელებთან ერთად. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.
Четверг, 13 ноября 2014 г. მოსწავლეები გაეცნობიან სხვადასხვა მსხვერპლთა ამსახველ ამბებს და გამოიტანენ დასკვნებს მსხვერპლთა შესახებ. შეიტანეთ პრიორიტეტების მიხედვით დაწყობილი ამოცანები, რომელთა შეფასებაც განსაზღვრულია თემის ფარგლებში და რომელთაც მოსწავლეებმა თემის დამთავრების შემდეგ უნდა მიაღწიონ.