ldm-tanja blogspot.com

Læring med digitale medier - Tanja

Læring med digitale medier - Tanja. Onsdag 25. september 2013. Skal du som lærer være venn med elevene på facebook? I løpet av praksisperioden i fjor opplevde jeg å motta venneforespørsler Facebook. I mine øyne er den største fordelen med Facebook. Er der. Det som startet som en lukket nettverksside for elever ved Harvard i USA, er i dag et nettsted med over 800 millioner brukere . Og i følge en statistikk fra Socialbakers er over halvparten av Norges befolkning i 2012 på Facebook. Elever og lærere ha.

OVERVIEW

This web page ldm-tanja.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored four pages inside the domain ldm-tanja.blogspot.com and found one hundred and thirty-eight websites referring to ldm-tanja.blogspot.com.
Pages Crawled
4
Links to this site
138

LDM-TANJA.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page ldm-tanja.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for ldm-tanja.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for ldm-tanja.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for ldm-tanja.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

WHAT DOES LDM-TANJA.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ldm-tanja.blogspot.com Mobile Screenshot of ldm-tanja.blogspot.com Tablet Screenshot of ldm-tanja.blogspot.com

LDM-TANJA.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on ldm-tanja.blogspot.com took two thousand nine hundred and sixty-nine milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider ldm-tanja.blogspot.com not secure.
Load time
2.969 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.193

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Læring med digitale medier - Tanja

DESCRIPTION

Læring med digitale medier - Tanja. Onsdag 25. september 2013. Skal du som lærer være venn med elevene på facebook? I løpet av praksisperioden i fjor opplevde jeg å motta venneforespørsler Facebook. I mine øyne er den største fordelen med Facebook. Er der. Det som startet som en lukket nettverksside for elever ved Harvard i USA, er i dag et nettsted med over 800 millioner brukere . Og i følge en statistikk fra Socialbakers er over halvparten av Norges befolkning i 2012 på Facebook. Elever og lærere ha.

CONTENT

This web page ldm-tanja.blogspot.com states the following, "Læring med digitale medier - Tanja." We saw that the webpage said " Skal du som lærer være venn med elevene på facebook? I løpet av praksisperioden i fjor opplevde jeg å motta venneforespørsler Facebook." It also said " I mine øyne er den største fordelen med Facebook. Det som startet som en lukket nettverksside for elever ved Harvard i USA, er i dag et nettsted med over 800 millioner brukere . Og i følge en statistikk fra Socialbakers er over halvparten av Norges befolkning i 2012 på Facebook."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Blog de lisa-siddi - Blog de lisa-siddi - Skyrock.com

Prisonnier de ma situation, Je ne veux pas me rebeller. Meurtri par les tribulations, Je suis debout, bien que blessé. Abonne-toi à mon blog! .

Blog de mathiiie-34 - La vie de Mathiiiie !! - Skyrock.com

Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Meretes digitale verden

Under siste samling, så lærte vi å lage ordskyer. Overstående ordsky er laget i Tagxedo. Ordene i skyen er laget av ord som er brukt i denne bloggen. Dette er noe som jeg vil ta med meg og lære til elevene. Men kan også brukes i undervisning. Man kan velge mellom flere kategorier.

Blog de mOod-indigOo - Blog de mOod-indigOo - Skyrock.com

Un beau jour, je fermerais ma geule. Aucun regard, aucun mot ni aucune pensée. Abonne-toi à mon blog! Voulaa, le premier article.

Blog de MyG0odLiF3 - Blog de MyG0odLiF3 - Skyrock.com

Abonne-toi à mon blog! Naruto AMV - Ima Made Nando Mo. Ajouter cette vidéo à mon blog. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.