lalalala2008 blogspot.com

lalalala2008

Onsdag 7. mai 2008. Quisling-tekster fakta eller fiksjon? Ulike mål vi vil elevene skal lære. Utvikle en kritisk sans til kildene som blir brukt, være i stand til å vurdere de ulike kildene og se i hvilken hensikt de er skrevet eller hva som er formålet med kildene. Hvorfor bruker man kilder? Er alle typer kilder like verdifulle? De bør kunne skille mellom de ulike typer kilder primær, sekundær, førstehandsberetting osv samt å identifisere de ulike typene. Hvem har skrevet de ulike kildene? Det er og.

OVERVIEW

This web page lalalala2008.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain lalalala2008.blogspot.com and found three websites referring to lalalala2008.blogspot.com. We were able to observe one social web platforms linked to this website.
Pages Crawled
2
Links to this site
3
Social Links
1

LALALALA2008.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page lalalala2008.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for lalalala2008.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for lalalala2008.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for lalalala2008.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

WHAT DOES LALALALA2008.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lalalala2008.blogspot.com Mobile Screenshot of lalalala2008.blogspot.com Tablet Screenshot of lalalala2008.blogspot.com

LALALALA2008.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on lalalala2008.blogspot.com took two hundred and fifty-seven milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider lalalala2008.blogspot.com not secure.
Load time
0.257 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
173.194.204.132

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

lalalala2008

DESCRIPTION

Onsdag 7. mai 2008. Quisling-tekster fakta eller fiksjon? Ulike mål vi vil elevene skal lære. Utvikle en kritisk sans til kildene som blir brukt, være i stand til å vurdere de ulike kildene og se i hvilken hensikt de er skrevet eller hva som er formålet med kildene. Hvorfor bruker man kilder? Er alle typer kilder like verdifulle? De bør kunne skille mellom de ulike typer kilder primær, sekundær, førstehandsberetting osv samt å identifisere de ulike typene. Hvem har skrevet de ulike kildene? Det er og.

CONTENT

This web page lalalala2008.blogspot.com states the following, "Quisling-tekster fakta eller fiksjon? Ulike mål vi vil elevene skal lære." We saw that the webpage said " Utvikle en kritisk sans til kildene som blir brukt, være i stand til å vurdere de ulike kildene og se i hvilken hensikt de er skrevet eller hva som er formålet med kildene." It also said " Hvorfor bruker man kilder? Er alle typer kilder like verdifulle? De bør kunne skille mellom de ulike typer kilder primær, sekundær, førstehandsberetting osv samt å identifisere de ulike typene. Hvem har skrevet de ulike kildene? Det er og."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Lone Breiseth

På ssb finner man mange relevante og sikre opplysninger bl. Hvor mange innbyggere, forventet levealder, antall født osv. eks be elevene om å studere grafen for folketallet. Hva tror du er årsaken til? Hvilket formål hadde forfatteren? .

P.H.P. METAL Jerzy Siofer

Nowe zawiasy do nadstawek europalet 2,00 x 200. Oraz realizację i przygotowanie nowych procesów produkcyjnych. 149; Tokarka CNC TL-2. 149; Obrabiarka wgłębna Sodick AQ55LQ. 149; Obrabiarka drutowa Sodick AQ750L Premium. 149; Elektrodrążarka drutowa Charmilles S 690. 149; Wysokowydajne centrum obróbcze VCP 800 MICRON.

Anaximander

Bruk av nettsteder som kilder i undervisningen. Dette nettstedet vil jeg bruke for å illustrere hvor viktig det er å utøve kildekritikk. Wikipedia brukes av veldig mange elever i skolen, og det er derfor viktig å konkret ta opp problemstillinger knyttet til bruken av nettstedet. Hvem er det som skriver? Hvordan kan jeg vite at artiklene gir meg pålitelig informasjon? Hvorfor bør jeg vite det? Alle disse spørsmålsstillingen er sentrale problemer i kildekritikken.