kpvvdashboard-16 blogspot.com

Bereikbaarheid en snelheid

lt;bgt;KpVV Dashboard duurzame en slimme mobiliteit lt;bgt; lt;brgt; lt;igt;Trends en ontwikkelingen op het gebied van duurzame en slimme mobiliteit lt;igt;

OVERVIEW

This web page kpvvdashboard-16.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored six pages inside the domain kpvvdashboard-16.blogspot.com and found zero websites referring to kpvvdashboard-16.blogspot.com.
Pages Crawled
6

KPVVDASHBOARD-16.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page kpvvdashboard-16.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for kpvvdashboard-16.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for kpvvdashboard-16.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for kpvvdashboard-16.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

WHAT DOES KPVVDASHBOARD-16.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kpvvdashboard-16.blogspot.com Mobile Screenshot of kpvvdashboard-16.blogspot.com Tablet Screenshot of kpvvdashboard-16.blogspot.com

KPVVDASHBOARD-16.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on kpvvdashboard-16.blogspot.com took one thousand six hundred and nine milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider kpvvdashboard-16.blogspot.com not secure.
Load time
1.609 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.194.193

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Bereikbaarheid en snelheid

DESCRIPTION

lt;bgt;KpVV Dashboard duurzame en slimme mobiliteit lt;bgt; lt;brgt; lt;igt;Trends en ontwikkelingen op het gebied van duurzame en slimme mobiliteit lt;igt;

CONTENT

This web page kpvvdashboard-16.blogspot.com states the following, "KpVV Dashboard duurzame en slimme mobiliteit." We saw that the webpage said " Trends en ontwikkelingen op het gebied van duurzame en slimme mobiliteit." It also said " De Wadden snelste per auto, Culemborg per ov. De autobereikbaarheid is op de Waddeneilanden het best. Culemborg kent de grootste hemelsbrede snelheid per OV. Waar staat jouw gemeente? Met dit dashboard kun je de bereikbaarheid van je gemeente vergelijken met andere gemeenten. De bereikbaarheidsindex met de auto verschilt per gemeente van 75 tot 141,."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Duurzaamheidsscore

KpVV Dashboard duurzame en slimme mobiliteit. Trends en ontwikkelingen op het gebied van duurzame en slimme mobiliteit. Harlingen, schoon, stil en goed bereikbaar. Harlingen blijkt in 2015 de meest duurzame mobiliteit te kennen. Dit blijkt uit analyse van data over lucht, geluid, veiligheid, klimaat en bereikbaarheid. Top 10 gemeenten met de duurzaamste mobiliteit.

Prestaties van vervoerwijzen

KpVV Dashboard duurzame en slimme mobiliteit. Trends en ontwikkelingen op het gebied van duurzame en slimme mobiliteit. Alleenrijdende forens die overstapt op elektrische fiets, stoot 40x minder CO2 uit. En welke effecten treden op wanneer mensen overstappen op een andere vervoerwijze? Hoe duurzaam zijn auto, openbaar vervoer, fietsen en lopen? Hoe scoren de verschillende vervoerwijzen op milieubelasting, gezondheidseffecten, ruimtebeslag en verkeersveiligheid? CROW-KpVV heeft d.

Schone lucht

KpVV Dashboard duurzame en slimme mobiliteit. Trends en ontwikkelingen op het gebied van duurzame en slimme mobiliteit. Afgelopen jaren is de lucht schoner geworden. Nederland voldoet voor een groot deel aan de Europese normen voor fijn stof en voor stikstofdioxide. Ook zijn er nog enkele knelpunten met NO. Lees meer in Ligt Nederland op schema? .

Bereikbaarheid en nabijheid

KpVV Dashboard duurzame en slimme mobiliteit. Trends en ontwikkelingen op het gebied van duurzame en slimme mobiliteit. Nabijheid belangrijkste factor voor bereikbaarheid. De Balans van de Leefomgeving. Figuur 1 Invloed van nabijheid en reissnelheid op bereikbaarheid van arbeidsplaatsen. Kleine verschillen in de afstanden bepalen de keuze van de vervoerswijze. En als we werk willen maken van ketenmobiliteit, dan blijkt de afst.