karinfus blogspot.com

Karins blogg

Torsdag 3. mars 2011. Vi er noen lærere fra forskjellige skoler i Buskerud fylkeskommune som er med i et prosjekt som heter Vurdering for læring. Den 24. februar hadde vi en flott foreleser som snakket om vurdering for læring gir karakter med mening. Foreleseren var Kari Smith, professor ved institutt for pedagogikk, Universitetet i Bergen. Http www.uib.nopersonerKari.Smith. Hvordan gjør jeg det? Hvordan gjør jeg det? Hva er neste steg? Hvordan gjør jeg det? Hva er neste steg? Va er neste steg?

OVERVIEW

This web page karinfus.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored six pages inside the domain karinfus.blogspot.com and found sixteen websites referring to karinfus.blogspot.com.
Pages Crawled
6
Links to this site
16

KARINFUS.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page karinfus.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for karinfus.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for karinfus.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for karinfus.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Stein Eriks studieblogg

En opplevelse utenom det vanlige. Vel det er ikke det som er det uvanlige. Som abonnent i Den norske Opera er vi vant til å oppleve opera, så live som det går an, trodde vi. Når en også får med de mindre bevegelsene, mimikk, osv. Samtidig sitter vi en sal, i et felleskap og opplever dette sammen, som vi var tilstede, på scenen faktisk. Så fikk jeg prøvd embedd video.

WHAT DOES KARINFUS.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of karinfus.blogspot.com Mobile Screenshot of karinfus.blogspot.com Tablet Screenshot of karinfus.blogspot.com

KARINFUS.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on karinfus.blogspot.com took two thousand six hundred and eighty-two milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider karinfus.blogspot.com not secure.
Load time
2.682 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
74.125.228.234

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Karins blogg

DESCRIPTION

Torsdag 3. mars 2011. Vi er noen lærere fra forskjellige skoler i Buskerud fylkeskommune som er med i et prosjekt som heter Vurdering for læring. Den 24. februar hadde vi en flott foreleser som snakket om vurdering for læring gir karakter med mening. Foreleseren var Kari Smith, professor ved institutt for pedagogikk, Universitetet i Bergen. Http www.uib.nopersonerKari.Smith. Hvordan gjør jeg det? Hvordan gjør jeg det? Hva er neste steg? Hvordan gjør jeg det? Hva er neste steg? Va er neste steg?

CONTENT

This web page karinfus.blogspot.com states the following, "Vi er noen lærere fra forskjellige skoler i Buskerud fylkeskommune som er med i et prosjekt som heter Vurdering for læring." We saw that the webpage said " februar hadde vi en flott foreleser som snakket om vurdering for læring gir karakter med mening." It also said " Foreleseren var Kari Smith, professor ved institutt for pedagogikk, Universitetet i Bergen. Hvordan gjør jeg det? Hvordan gjør jeg det? Hva er neste steg? Hvordan gjør jeg det? Hva er neste steg? Va er neste steg?."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Blog de karolinee-x - Its not over. - Skyrock.com

do it all over again. Clique ici pour poster un commentaire en étant identifié avec ton compte Skyrock.

Pain IS Gain, Take It All, Or Nothing

Pain IS Gain, Take It All, Or Nothing. Being one to think too much, and overly emotional, i have complicated things further many times in my past, and i know i will continue to do so. These are my stories, and i hope they help. Friday, May 25, 2012. First Post After A Few Years.

Blog de La-pequena-morena-del-59 - LènOu - Skyrock.com

Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Blog de laura0908 - moii laura - Skyrock.com

Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.