Date Range
Date Range
Date Range
Svrha ovog bloga je približiti čitateljima znanja o proizvodu, marci i brandu. Cilj je naglasiti važnost proizvoda, marke, branda, koji predstavljaju jednu od najvećih vrijednost svakog poduzeća i naglasiti razliku između proizvoda, marke i branda.
Znanja odnosno vještine koje moraju posjedovati menadžeri na razini top menadžmenta. Poslovni uspjeh nekog menadžera, ovisi o njegovim znanjima i vještinama, više nego o obilježima njegove osobnosti.
Cilj bloga je kroz različite zanimljive sadržaje naglasiti razlike, prednosti i nedostatke oba stila, prikazati stilove vođenja u tvrtkama u svijetu te prepoznati najbolji stil. Nadam se da će vam se svidjeti! Srijeda, 13. Jeste li skloniji timskom ili individualnom radu? Podijeli na usluzi Twitter.
Ljudski kapital postaje ključ uspjeha svakog poslovnog subjekta i predstavlja glavno oruđe konkurentske sposobnosti i prednosti na globalnom tržištu. Stoga se manageri i njihovi timovi sve više orijentiraju upravljanju ljudskim resursima kao poslovnoj funkciji u čije središte pažnje dolaze ljudi, njihove potrebe, motivacija i zadovoljstvo. Na ovom blogu pokušat ću obraditi ovu problematiku. Zadaci menadžera u motiviranju ljudi. Na radnu uspješnost također djeluju objektivni uvj.
Jedna vrlo zanimljiva prezentacija koja na jednostavan način objašnjava šta je to brand. Brand Gap- how to bridge the distance between business strategy and design. Ali čak ni ta definicija nije dovoljna, brand je mnogo više od toga! .
Domingo, 20 de fevereiro de 2011. 32º CORECIC - Em Feira de Santana - BA. Um encontro marcado pelos ricos debates, acompanhamento do Erecic - São Luis e claro, pela maravilhosa hospitalidade Baiana, sendo esse Corecic o primeiro a ser totalmente grátis, isento de inscrições.
Svrha bloga je dati korisne savjete i metode po pitanju praćenja radnje uspješnosti u suvremenim organizacijama i poduzećima. Cilj je pokazati važnost praćenja radne uspješnosti kao i pokazati probleme i pogreške pri procjenjivanju uspješnosti. Postaviti cilj i ne gubiti ga iz vida.
Serruys PW, et al. Luis García Nielsen y cols.