jessicalisir blogspot.com

Jessi IMD09

Fredag 1 januari 2010. Uppgift 16 - Samla in användarsynpunkter. Kolla in vår projektwebbplats. Och fyll sedan i webbenkäten. Om du har lust! Länkar till det här inlägget. Uppgift 15 - Öppna föreläsningarna - vad vill du se? Skulle även vara roligt med lite fler tjejer som föreläste om dom finns där ute någonstansD. Länkar till det här inlägget. Uppgift 14 - Vad ska man ha Flash till? Länkar till det här inlägget. Uppgift 13 - Nätjuridik. Den stora frågan är vem äger rätten till verket? Länkar till det .

OVERVIEW

This web page jessicalisir.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored twelve pages inside the domain jessicalisir.blogspot.com and found two hundred and three websites referring to jessicalisir.blogspot.com.
Pages Crawled
12
Links to this site
203

JESSICALISIR.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page jessicalisir.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for jessicalisir.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for jessicalisir.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for jessicalisir.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Markus IMD09-blogg

Jag hittade inte vart man embeddade formuläret så jag länkar till det istället. Länkar till det här inlägget. Nu, bra många .

Afram Afram

Jag hoppas kursen blir väldigt rolig och lärorik där jag får lära mig mycket nytt främst inom design och publicering på internet. Jag hoppas mina tre år här på Södertörn ska bli väldigt roliga och ett minne för resten av mitt liv.

DanielfIMD09

Texter och rubriker reflekterar uppgifter som utgetts av lärare i samband med kursen. Måndag, december 07, 2009. Länkar till det här inlägget. Jag tycker att de flesta föreläsningarna har varit väldigt bra. Vissa mer faktainriktade medan andra har varit mycket åsikter. Tisdag, december 01, 2009. Länkar till det här inlägget. Tisdag, december 01, 2009. Länkar till det här inlägget.

Magnus C IMD 09

En go och glad söderkis som pluggar första året på Södertörnshögskola. Vi har gjort en hemsida i gruppen Brf Brinckan. Länk till den hittar du här. Och vårat formulär som vi gärna vill att du fyller i hittar du här. Länkar till det här inlägget. Länkar till det här inlägget. Jag tror flash är bra till kampanj sidor, reklam etc. Länkar till det här inlägget.

Magnus på IMD 09

En blogg med uppgifter från IMD programmet på Södertörns högskola. Länkar till det här inlägget. Länkar till det här inlägget. Länkar till det här inlägget. Länkar till det här inlägget. Länkar till det här inlägget.

Hrefna IMD09

Länkar till det här inlägget. Kolla in vår enkät och svara på frågorna! Länkar till det här inlägget. Jag tycker att vi har haft ett gäng bra föreläsare hos oss den här terminen. Som har en kamera iseg som man ska kasta. Det blir inte alls lika intressant när de är som riktiga föreläsningar, känns inte som att man vidgar sina vyer då. Länkar till det här inlägget.

WHAT DOES JESSICALISIR.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of jessicalisir.blogspot.com Mobile Screenshot of jessicalisir.blogspot.com Tablet Screenshot of jessicalisir.blogspot.com

JESSICALISIR.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on jessicalisir.blogspot.com took five hundred and forty-seven milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider jessicalisir.blogspot.com not secure.
Load time
0.547 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
173.194.46.106

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Jessi IMD09

DESCRIPTION

Fredag 1 januari 2010. Uppgift 16 - Samla in användarsynpunkter. Kolla in vår projektwebbplats. Och fyll sedan i webbenkäten. Om du har lust! Länkar till det här inlägget. Uppgift 15 - Öppna föreläsningarna - vad vill du se? Skulle även vara roligt med lite fler tjejer som föreläste om dom finns där ute någonstansD. Länkar till det här inlägget. Uppgift 14 - Vad ska man ha Flash till? Länkar till det här inlägget. Uppgift 13 - Nätjuridik. Den stora frågan är vem äger rätten till verket? Länkar till det .

CONTENT

This web page jessicalisir.blogspot.com states the following, "Uppgift 16 - Samla in användarsynpunkter." We saw that the webpage said " Och fyll sedan i webbenkäten." It also said " Om du har lust! Länkar till det här inlägget. Uppgift 15 - Öppna föreläsningarna - vad vill du se? Skulle även vara roligt med lite fler tjejer som föreläste om dom finns där ute någonstansD. Länkar till det här inlägget. Uppgift 14 - Vad ska man ha Flash till? Länkar till det här inlägget. Den stora frågan är vem äger rätten till verket? Länkar till det ."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Blog de jetaime93m - Blog de jetaime93m - Skyrock.com

Abonne-toi à mon blog! Laise o moin ton msn. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Johan C - IMD 09

Seså, var inte blyga nu. Länkar till det här inlägget. Flash - varför och hur? Varför bör man egentligen använda flash på sin webbplats? Det enklaste svaret jag kommer på är för att skapa en mer interaktiv sida. Detta får användaren att känna sig mer delaktig och man kan utforska sidan på ett smidigare, snyggare och fräschare sätt i exempelvis ett bildspel än genom att hålla på och scrolla. Länkar till det här inlägget.

Kristina Baylan

Här är min länk till formularet. Jag tänkte mer på färgerna.

Blog de lil69crew - yo bienvenue sur le lo de bboy-lil-mick - Skyrock.com

Yo bienvenue sur le lo de bboy-lil-mick. Abonne-toi à mon blog! Voici moi en mode danseur lol.

Magnus C IMD 09

En go och glad söderkis som pluggar första året på Södertörnshögskola. Vi har gjort en hemsida i gruppen Brf Brinckan. Länk till den hittar du här. Och vårat formulär som vi gärna vill att du fyller i hittar du här. Länkar till det här inlägget. Länkar till det här inlägget. Jag tror flash är bra till kampanj sidor, reklam etc. Länkar till det här inlägget.