Date Range
Date Range
Date Range
2011 წელი ლანჩხუთი, ოცდამეერთე ჯგუფის მიერ შექმნილი მასალები. თეა აფხაძე ლანჩხუთის, შუხუთის საჯარო სკოლა ქიმია ლემილი. თამარ ხუხუნაიშვილი ლანჩხუთის, შუხუთის საჯარო სკოლა გერმანული ლემილი. ნაირა მიმინოშვილი ლანჩხუთის, სუფსის საჯარო სკოლა გეოგრაფია ლემილი. ნაზიბროლა ცინცაძე ლანჩხუთის, სუფსის საჯარო სკოლა რუსული ლემილი. გულისა გოგუა ლანჩხუთის, ქვემო აკეთის საჯარო სკოლა რუსული ლემილი. ნანა მათითაიშვილი ლანჩხუთის, ქვემო აკეთის საჯარო სკოლა დაწყებითი ლემილი. Написать об этом в блоге.
ვიმუშავე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომზე, ავტვირთე ბლოგზე, გავეცანი შეფასების სხვადასხვა სახესა და რუბრიკას. Написать об этом в блоге. Написать об этом в блоге. Написать об этом в блоге. მსჯელობა რელიგიურ კულტურული და ისტორიული თვალსაზრისით.
მსოლიო ჩემპიონი გუნდები და გამოჩენილი ფეხბურთელები. მსოფლიო ჩემპიონების, საუკეთესო ფეხბურთელების ბიოგრაფიული მონაცემები, ფოტო და ვიდეო მასალების მოძიება შეგროვება. ასევე მოვიპოვთ ინფორმაცია სად და რომელ წელს ჩამოყალიბდა ფეხბურთი და ნელ ნელა როგორ ვითარდებოდა. მოსწავლეები მოიძიებენ გუნდებზე,კლუბებზე და ფეხბურთელებზე ინფორმაციას. ფეხბურთის ლიგა რომელიც ატარებდა სხვადასხვა სახის შეჯიბრებებს ფეხბურთში.
Saturday, November 10, 2012. მოსწავლეებთან ერთად ვარჩევ თემას, მასში მოსწავლეთა ჩართვა ხელს უწყობს მათი აქტიურობის გაძლიერებას. ისინი აგროვებენ მასალას მთაწმინდის სახელწოდების შესახებ, მოიძიებენ ბარათაშვილის პირად წერილებს, რა არის რომანტიკოსებისათვის მთაწმინდა და რა ადგილი უჭირავს ქართულ ლიტერატურაში ამ ლექსს. ეს ხელს უწყობს მოსწავლეებს ცოდნისა და უნარ-ჩვევების დაუფლებაში.
დიდი მადლობა ტრენერ ხათუნა რუსიეშვილს გაწეული დახმარებისთვის. Написать об этом в блоге. როგორ გავუწიო ფასილიტაცია კლასს მოსწავლეზე ორიენტირებულ სწავლების პროცესში? როგორ გამოვიყენო ტექნოლოგიები სასწავლო პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად? ასევე გამოვაქვეყნე ჩემი პროექტის პორტფოლიო ბლოგზე.
Thursday, April 10, 2014. მოსწავლეები გაეცნობიან ეკოლოგიური სისტემის შემადგენელ რგოლებს, ისწავლიან თანამშრომლობას ჯგუფებს შორის. მოსწავლეები მოიპოვებენ ინფორმაციას ეკოლოგიური სისტემის შემადგენელი სამი აუცილებელი რგოლის-პროდუცენტების, კონსუმენტების და რედუცენტების შესახებ, დაადგენენ როგორი კვებითი ურთიერთობა არსებობს მათ შორის. მოსწავლეებს განუვითარდება დამოუკიდებლად მუშაობის, თანამშრომლობის, კომუნიკაციისა და პრაქტიკული საქმიანობის უნარ-ჩვევები.