irmaist-guria blogspot.com

ირმა კვაჭანტირაძე 4 საჯარო სკოლა

ირმა კვაჭანტირაძე 4 საჯარო სკოლა. Воскресенье, 11 октября 2009 г. პროექტის სახელი ტექსტის კითხვიდან გააზრებამდე. პროექტის მოკლე აღწერა უცხო ტექსტის კითხვა, სხვადასხვა აქტივობებით ვაღწევთ ტექტის გააზრებას. პროექტის სრული აღწერა 1 ეტაპი მოსწავლეები პროექტორის საშუალებით ეკრანზე კითხულობენ უცნობ ტექსტს,ურიგდებათ ტესტები და ასრულებენ დავალებას .ტესტი შედგენილია ბლუმის ტააქსონომიის პრინციპით. II- ეტაპი- ეკრანზე მოცემულია ლექსის სტროფების არეული სტრიქონები. მონაწილეთა ასაკი IY კლასი.

OVERVIEW

This web page irmaist-guria.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain irmaist-guria.blogspot.com and found two websites referring to irmaist-guria.blogspot.com.
Pages Crawled
2
Links to this site
2

IRMAIST-GURIA.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page irmaist-guria.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for irmaist-guria.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for irmaist-guria.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for irmaist-guria.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

WHAT DOES IRMAIST-GURIA.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of irmaist-guria.blogspot.com Mobile Screenshot of irmaist-guria.blogspot.com Tablet Screenshot of irmaist-guria.blogspot.com

IRMAIST-GURIA.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on irmaist-guria.blogspot.com took six hundred and forty-one milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider irmaist-guria.blogspot.com not secure.
Load time
0.641 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
172.217.6.193

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

ირმა კვაჭანტირაძე 4 საჯარო სკოლა

DESCRIPTION

ირმა კვაჭანტირაძე 4 საჯარო სკოლა. Воскресенье, 11 октября 2009 г. პროექტის სახელი ტექსტის კითხვიდან გააზრებამდე. პროექტის მოკლე აღწერა უცხო ტექსტის კითხვა, სხვადასხვა აქტივობებით ვაღწევთ ტექტის გააზრებას. პროექტის სრული აღწერა 1 ეტაპი მოსწავლეები პროექტორის საშუალებით ეკრანზე კითხულობენ უცნობ ტექსტს,ურიგდებათ ტესტები და ასრულებენ დავალებას .ტესტი შედგენილია ბლუმის ტააქსონომიის პრინციპით. II- ეტაპი- ეკრანზე მოცემულია ლექსის სტროფების არეული სტრიქონები. მონაწილეთა ასაკი IY კლასი.

CONTENT

This web page irmaist-guria.blogspot.com states the following, "Воскресенье, 11 октября 2009 г." We saw that the webpage said " პროექტის სახელი ტექსტის კითხვიდან გააზრებამდე." It also said " პროექტის მოკლე აღწერა უცხო ტექსტის კითხვა, სხვადასხვა აქტივობებით ვაღწევთ ტექტის გააზრებას. პროექტის სრული აღწერა 1 ეტაპი მოსწავლეები პროექტორის საშუალებით ეკრანზე კითხულობენ უცნობ ტექსტს,ურიგდებათ ტესტები და ასრულებენ დავალებას . II- ეტაპი- ეკრანზე მოცემულია ლექსის სტროფების არეული სტრიქონები."

SEEK SIMILAR DOMAINS

ირმა მენაბდე

Пятница, 19 марта 2010 г. ისინი შეგროვილ ინფორმაციას წარმოადგენენ მასწავლებელთან, მასალის შეკრების შემდეგ მოინახულებენნ. ამ მასალების მიძიებამ მოსწავლეებს საშუალება მისცა შეედგინათ მცირე ანთოლოგია გურიაზე დაწერილი ლექსებისა.

მასწავლებლის ბლოგი

Thursday, July 10, 2014. ა ს პუშკინის ცხოვრება და მოღვაწეობა. პოეტის ცხოვრებისა და შემოქმედების გაცნობა. ინფორმაციის მოპოვება ინტერნეტის საშუალებით და მისი თარგმნა. მოსწავლემ უნდა გადმოსცეს ინფორმაცია პოეტის ცხოვრებასა მოღვაწეობაზე. კომპიუტერი, ინტერნეტი, ფოტოები, წიგნი. აქტივობა1 შერჩეულ თემას ვწერ დაფაზე, ვყოფ კლასს და ვირჩევთ ლიდერს, რომელიც ანაწილებს დავალებებს ჯგუფის წევრებზე.

იზა ბურჭულაძე

Четверг, 15 октября 2009 г.

მასწავლებლის ბლოგი

Thursday, December 19, 2013. მეტის ცოდნა საკუთარი კუთხისა და იქ არსებული ისტორიული ძეგლების შესახებ. საკუთარ კუთხეში არსებული ისტორიული ძეგლების შესახებ ინფორმაციის მოპოვება, მათი ანალიზი და გამოყენება. მოსწავლემ მოიძიოს, მოიკვლიოს და შეისწავლოს საკუთარ კუთხეში არსებული ისტორიული ძეგლების შესახებ არსებული ინფორმაცია. განუვითარდეს კვლევისა და ძიების უნარ-ჩვევები. ჩამოუყალიბდეს ჯგუფური მუშაობის უნარები,. სხვათა აზრებისა თუ შეხედულებების პატივისცემა.