hannetove blogspot.com

Lærende nettverk Rogaland 07-09

Lærende nettverk Rogaland 07-09. Onsdag 3. oktober 2007. Leksene er gjort for i dag. Ja, så er leksa gjort i denne omgang. Frå Frøyland skule si side har eg linka til min nyopretta blogg. Prøvde og å tenke gjennom pedagogisk opplegg som eg har god erfaring med. Sida under er sikkert velprøvd av mange, men den er likevel lettfatteleg og grei. Har brukt dette med elevar. På 3 trinn, og gjett om dei var stolte då dei fekk det til! Http 217.68.125.168iktforeleverhovedmeny.html. Abonner på Innlegg Atom.

OVERVIEW

This web page hannetove.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored three pages inside the domain hannetove.blogspot.com and found ten websites referring to hannetove.blogspot.com.
Pages Crawled
3
Links to this site
10

HANNETOVE.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page hannetove.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for hannetove.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for hannetove.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for hannetove.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

WHAT DOES HANNETOVE.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of hannetove.blogspot.com Mobile Screenshot of hannetove.blogspot.com Tablet Screenshot of hannetove.blogspot.com

HANNETOVE.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on hannetove.blogspot.com took six hundred and thirty milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider hannetove.blogspot.com not secure.
Load time
0.63 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.219.193

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Lærende nettverk Rogaland 07-09

DESCRIPTION

Lærende nettverk Rogaland 07-09. Onsdag 3. oktober 2007. Leksene er gjort for i dag. Ja, så er leksa gjort i denne omgang. Frå Frøyland skule si side har eg linka til min nyopretta blogg. Prøvde og å tenke gjennom pedagogisk opplegg som eg har god erfaring med. Sida under er sikkert velprøvd av mange, men den er likevel lettfatteleg og grei. Har brukt dette med elevar. På 3 trinn, og gjett om dei var stolte då dei fekk det til! Http 217.68.125.168iktforeleverhovedmeny.html. Abonner på Innlegg Atom.

CONTENT

This web page hannetove.blogspot.com states the following, "Leksene er gjort for i dag." We saw that the webpage said " Ja, så er leksa gjort i denne omgang." It also said " Frå Frøyland skule si side har eg linka til min nyopretta blogg. Prøvde og å tenke gjennom pedagogisk opplegg som eg har god erfaring med. Sida under er sikkert velprøvd av mange, men den er likevel lettfatteleg og grei. Har brukt dette med elevar. På 3 trinn, og gjett om dei var stolte då dei fekk det til! Http 217."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Lærende nettverk Rogaland 07-09

Lagt inn av Børge Brattabø. Temanummer om bruk av web 2. Forum for fjernundervisning har gitt ut et temanummer om web 2. Lagt inn av Børge Brattabø. Web 20, blogging, tagging og sosiale nettverk. Jon Hoem ved Mediesenteret ved HiB, har spilt inn noen skjermvideoer ifb. med NVU sin årlige konferanse. Lagt inn av Børge Brattabø.

OC Environmental Resources Data Portal

Welcome to OC Watersheds GIS Cloud data portal. Use this tool to explore and download data through interactive maps. For questions or information regarding the data available through this portal please contact Michael Fennessy.

Stines Blogg

Jeg har tenkt litt på dette en stund, og kan ikke komme fram til annet enn at dette kan bli et ok diskusjonsforum.

lærende nettverk Rogaland 07-09

Dette er en ny og spennende verden for meg! Prøver meg litt forsiktig frem her.

Thomasbloggen

Arbeidskrav 8 - om formativ testing. Skriv et lite blogginnlegg, eller i et dokument om du ikke ønsker å blogge, der du limer inn skjermbildene du tok i oppgave 2 med en kort forklaring, slik at leseren forstår opplegget du har realisert og ser det demonstrert i praksis. Hva skal til for å lykkes? Hva trengs av opplæring? Og så videre.