Date Range
Date Range
Date Range
Google Online Marketing Challenge w Polsce. Jak skutecznie wziąć udział w konkursie GOMC. Stomatologia estetyczna, profilaktyka, odbudowy protetyczne, licówki porcelanowe, korony i mosty, implanty, endodoncja, miniimplanty. Wyniki kampanii dla Zajazdu Albatros.
The Google Online Marketing Challenge 2009. Niedziela, 17 maja 2009. The Google Online Marketing Challenge 2009. Niedziela, 10 maja 2009. Wtorek, 5 maja 2009.
Blog 3 ambitnych samurajów informatyki walczących dla Wyższej Sprawy. Niedziela, 24 maja 2009. W końcu nastąpił moment podsumowania całości kampanii. Teraz możemy przyjrzeć się całości i wynikom kampanii. Na początku chciałbym napisać iż od ostatniego czasu nie nastąpiło wiele zmian. Główną czynnością jaką się zajmowaliśmy było balansowanie stawkami CPC dla poszczególnych słów kluczowych. Zgodnie z naszym planem dążyliśmy do zakończenia kampanii w.
Jest to blog mający na celu pokazanie jaką fajna zabawą i ciekawym doświadczeniem może być udział w konkursie Google Online Marketing Challenge. Piątek, 16 kwietnia 2010. Sobota, 18 kwietnia 2009. Średni czas spędzony na stronie wzrósł w ciągu całej kampanii do ponad 4 min.
Blog 3 ambitnych samurajów informatyki walczących dla Wyższej Sprawy. Niedziela, 24 maja 2009. W końcu nastąpił moment podsumowania całości kampanii. Teraz możemy przyjrzeć się całości i wynikom kampanii. Na początku chciałbym napisać iż od ostatniego czasu nie nastąpiło wiele zmian. Główną czynnością jaką się zajmowaliśmy było balansowanie stawkami CPC dla poszczególnych słów kluczowych. Zgodnie z naszym planem dążyliśmy do zakończenia kampanii w.
Jak ten czas szybko mija. Nie to budżet kampanii się kończy. Budżet kampanii przez cały czas jej trwania były w pełni wykorzystywany. Zobaczymy jak nasze staranie oceni algorytm Googla. Piątek, 16 kwietnia 2010.
Jest to blog mający na celu pokazanie jaką fajna zabawą i ciekawym doświadczeniem może być udział w konkursie Google Online Marketing Challenge. Piątek, 16 kwietnia 2010. Sobota, 18 kwietnia 2009. Średni czas spędzony na stronie wzrósł w ciągu całej kampanii do ponad 4 min.
Google Online Marketing Challenge AE Katowice 2010. Czwartek, 20 maja 2010. Środa, 19 maja 2010. Dziś o tym jak kampanie zmieniały się już w trakcie trwania całej tej konkursowej karuzeli.
Originally from XNALara mod by Rexil.