gauttama blogspot.com

Noves Tecnologies

18 de gener 2009. Un dels objectius com a educador socials ha de ser aconseguir un us dialògic de les noves tecnologies i les tecnologies de la informació per trencar amb la bretxa digital i promoure la inclusió social. Va dir Luis, educador. 05 de gener 2009. El Serious Game que he triat per exposar-vos es re-mission. Re-mission s un videojoc Serious Game destinat. A joves i adolescents amb algun tipus de càncer. Un estudi científic realitzat amb 375 adolescents i adults joves, en 34 centres m. S, la te.

OVERVIEW

This web page gauttama.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored four pages inside the domain gauttama.blogspot.com and found twelve websites referring to gauttama.blogspot.com.
Pages Crawled
4
Links to this site
12

GAUTTAMA.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page gauttama.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for gauttama.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for gauttama.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for gauttama.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

BLOGOSFERA NTAE Educació social

Diumenge, de gener 11, 2009.

WHAT DOES GAUTTAMA.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of gauttama.blogspot.com Mobile Screenshot of gauttama.blogspot.com Tablet Screenshot of gauttama.blogspot.com

GAUTTAMA.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on gauttama.blogspot.com took four hundred and twenty milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider gauttama.blogspot.com not secure.
Load time
0.42 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
74.125.226.12

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Noves Tecnologies

DESCRIPTION

18 de gener 2009. Un dels objectius com a educador socials ha de ser aconseguir un us dialògic de les noves tecnologies i les tecnologies de la informació per trencar amb la bretxa digital i promoure la inclusió social. Va dir Luis, educador. 05 de gener 2009. El Serious Game que he triat per exposar-vos es re-mission. Re-mission s un videojoc Serious Game destinat. A joves i adolescents amb algun tipus de càncer. Un estudi científic realitzat amb 375 adolescents i adults joves, en 34 centres m. S, la te.

CONTENT

This web page gauttama.blogspot.com states the following, "Un dels objectius com a educador socials ha de ser aconseguir un us dialògic de les noves tecnologies i les tecnologies de la informació per trencar amb la bretxa digital i promoure la inclusió social." We saw that the webpage said " Va dir Luis, educador." It also said " El Serious Game que he triat per exposar-vos es re-mission. Re-mission s un videojoc Serious Game destinat. A joves i adolescents amb algun tipus de càncer. Un estudi científic realitzat amb 375 adolescents i adults joves, en 34 centres m."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Genaura Tormin

Domingo, 12 de agosto de 2007. Papai, hoje é o seu dia! O dia dos pais! Como sinto a sua falta! Sinto uma enorme falta de você, meu pai! Falta do seu ombro amigo, do seu semblante autoritário de quem tudo sabia, de quem tudo resolvia. A última palavra, o porto seguro. O nascedouro de forças, energias, caminhos e direções. E a vida era bela, bela vida! Lembro-me de você, papai, ao meu lado no leito d.

reensinando o espaço

Blog criado para atender as exigências do curso de Ensino de Geografia e Estágio de Vivência Docente da Universidade Estadual de Londrina. Resenhas, Cometários, Trabalhos e outras coisas ma. Plano de aula detalhado - OFICINA, passo a passo. Londrina, Paraná, Brazil. Aluno do 3º ano do curso de Geografia da Universidade Estadual de Londrina.

Jenny - Noves tecnologies

Lunes, 19 de enero de 2009. A la mateixa web, hi ha un enllaç.

Blog de JimmH - JimmH - Skyrock.com

Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.