Date Range
Date Range
Date Range
Sábado, 24 de setembro de 2011. O celular do Biebs toca vc eo Juss toma um susto. Scooter,disse q minhas férias acabou de acabar,e preciso ir rapido pra los Angeles,tenho um show daki a Pouco. eu vou pra casa da minha mãe. Vc vaii tomar banho com o Juss e vcs pom essa roupa.
Banner Ofertas - Mini Adesivos. Banner Ofertas - Mini Espelhos. Você não tem items no carrinho. Abajur coluna - Flocos de neve. Abajur - Casa da Fazenda. Abajur coluna de chão - Floral. Adesivo - Galho romântico com casal de gatos. Adesivo - Leão de perfil. Arandela 3 lados - Galho com pássaros. Espelho - Arara no galho. Abajur coluna - Flocos de neve.
Quarta-feira, 5 de agosto de 2015. Mãe, cheguei - ouvi a voz de Niall mas nem liguei continuei limpando o quarto dele - ei o que você está fazendo aqui? Ele diz e eu reviro os olhos. To limpando não ta vendo? Digo e ele rosna. Grossa - ele passa por cima do chão que estava limpo. Mal educado - digo e ele me encara. Sério, porque você sempre vem aqui? Não tem casa não? Você é uma metida. E você é um adolescente revoltado com a vida - digo e ele se faz de ofendido.
Thursday, April 24, 2008. The Arts as a Tool for Development. The arts can have both private and public value. The arts can provide people with meaning with a distinctive type of pleasure and emotional stimulation. It can lead to the development of individual capacities and community cohesiveness that are of benefit to the public sphere. Increasingly, community organizers, science and environmental groups are looking to the arts for, collaboration and translation of key information into forms that reach .
Thursday, April 24, 2008. Teaching Ecology Through Art in the Context of Everyday Life. Not all trainings can be applied in a community. All trainings and outputs will be based on ecological principles. Each training can be conducted independently as a project separate from the Barangay program.
Thursday, April 24, 2008. The entire training program of Imagine Echo Projects will be focused on teaching about ecology through art. The modules help interpret and educate about indigenous Filipino and global worldviews on ecology, and creating art that reflects about nature and its processes including its problems. The teaching modules are founded on principles of deep ecology and integral sustainable development. Project WET - Water Education for Teachers.