Date Range
Date Range
Date Range
Dit is mijn digitaal portfolio. Hier kunt u lezen wie ik ben, wat mijn droom is en wat mijn ervaringen tot nu toe in het werkveld zijn.
Elke Vrijetijdsmanagement-student moet in het eerste- en tweedeleerjaar naast zijn schoolprogramma een Leisure for Life programma volgen. Het Leisure for Life programma is bedoeld om studenten kennis te laten maken met het werkveld. Elke student moet uiteenlopende competenties ontwikkelen. Competenties kun je ontwikkelen door opdrachten uit te voeren. U kunt hier meer lezen over de opdrachten uit leerjaar 2 waarmee ik mijn competenties heb ontwikkeld.
Op deze pagina kunt u meer lezen over mijn werkveldorientatie uit leerjaar 2. Om voldoende studiepunten te halen moet iedere student twee fieldtrips en een studiereis volgen. Een fieldtrip is een dag die je volgt in het werkveld. Een studiereis is een reis naar het buitenland. Ik heb twee fieldtrips bijgewoond, beide van de specialisatie evenementenmanagement. De eerste fieldtrip was naar de Talent Factory in Den Bosch.
Voorbereiding vanaf begin oktober tot en met uitvoering op 17, 18 en 19 december 2010. De opdracht is erg goed verlopen! Zowel tijdens de voorbereidng als tijdens de uitvoering heb ik de taken goed op mij genomen en uitgevoerd. Het uitje naar Disneyland Parijs is goed verlopen.
Het bedrijf Assistent Automatisering wil als bedrijfsuitje een weekend verblijven in Londen. De directeur van het bedrijf is Kees Lagendijk, mijn vader. Hij vroeg mij om dit weekend van het begint tot eind te organiseren. Toen het uitje plaatsvond leidde ik een groep van dertien, met mij erbij veertien, personen.
ECEM staat voor Expertise Centre Event Management en is een bedrijf dat gerund wordt door derde- en vierdejaarsstudenten van de NHTV. Zij besteedden projecten aan anderen studenten van de NHTV uit zodat zij kennis kunnen maken met het werkveld. De opdracht is goed verlopen. Het is goed en op tijd gelukt om locaties te regelen en de discussies zijn goed en rustig verlopen. Data van de groepsdiscussies waren 24 november, 4 december, 9 december en 10 december.
Ik moest kijken naar de toekomst van de funshop-areas. Onderzoeken hoe de toeokmst eruit ziet en daarbij kijkend naar trends en ontwikkelingen op het gebied van funshop-areas. Tot slot heb ik een conclusie getrokken of funshop-areas volgens mij toekomst heeft en of het een achterhaald concep is.
Leisure project management; Sandra Reusen. Het logo wat u hieronder ziet is het logo van mijn eigen ontworpen shopping-area.
Peter Houbaer van Restaurant het Middenhuis. Deze opdracht heb ik gevolgd via de Business Desk van de NHTV Internationale Hogeschool Academy for Leisure in Breda. De opdracht is goed verlopen. Ik heb erg veel bruikbare scripties kunnen vinden. Met een groep van vijf meiden hebben we na zes weken een goed promotieplan neergezet.
De opdracht was om in mijn eentje in een periode van zes weken een promotieplan te schrijven en hierbij minimaal één idee te bedenken ter verbetering van de huidige promotie. Ik mocht zelf invulling geven aan het project. Ik heb ervoor gekozen te zoeken naar informatie via internet en scripties.
Elke Vrijetijdsmanagement-student moet in het eerste- en tweedeleerjaar naast zijn schoolprogramma een Leisure for Life programma volgen. Het Leisure for Life programma is bedoeld om studenten kennis te laten maken met het werkveld. Elke student moet uiteenlopende competenties ontwikkelen. Competenties kun je ontwikkelen door opdrachten uit te voeren. U kunt hier meer lezen over de opdrachten uit leerjaar 1 waarmee ik mijn competenties heb ontwikkeld.
Elke Vrijetijdsmanagement-student moet in het eerste- en tweedeleerjaar naast zijn schoolprogramma een Leisure for Life programma volgen. Het Leisure for Life programma is bedoeld om studenten kennis te laten maken met het werkveld. Elke student moet uiteenlopende competenties ontwikkelen. Competenties kun je ontwikkelen door opdrachten uit te voeren. U kunt hier meer lezen over de opdrachten uit leerjaar 2 waarmee ik mijn competenties heb ontwikkeld.
Op deze pagina kunt u meer lezen over mijn werkveldorientatie uit leerjaar 1. Om voldoende studiepunten te halen moet iedere student twee fieldtrips en een studiereis volgen. Een fieldtrip is een dag die je volgt in het werkveld. Een studiereis is een reis naar het buitenland. Ik heb twee fieldtrips bijgewoond. De eerste fieldtrip was naar de Beekse Bergen en ging over de specialisatie Leisure Project Management. De tweede fieltrip was naar Amsterdam en hoorde bij de specialisatie Creative Industries.
Op deze pagina kunt u meer lezen over mijn werkveldorientatie uit leerjaar 2. Om voldoende studiepunten te halen moet iedere student twee fieldtrips en een studiereis volgen. Een fieldtrip is een dag die je volgt in het werkveld. Een studiereis is een reis naar het buitenland. Ik heb twee fieldtrips bijgewoond, beide van de specialisatie evenementenmanagement. De eerste fieldtrip was naar de Talent Factory in Den Bosch.
06 20 39 79 57. Vrijetijdsmanagement, NHTV Acedemy for Leisure te Breda. Nederlands, Duits, Geschiedenis, Economie, Wiskunde, Aardrijkskunde en Maatschappijleer . Verzekeringsadviesbureau van Egdom,als administratief medewerker.