ervaringenextra blogspot.com

Ervaringen extra

Onder Ervaringen extra versta ik de competenties die ik in leerjaar 1 op een hoger niveau heb ontwikkelt dan in dat leerjaar nodig was. Het zijn competentiekaarten die op het niveau zijn afgetekend dat ik pas in leerjaar 2 ontwikkelt moet hebben. Het gaat om acht competenties die ik bij drie verschillende opdrachten behaald heb. Deze competenties zet ik wederom in met nu een reflectie aan de hand van de START-methode op een hoger niveau. Funshoppen geschiedenis en toekomst van funshop-areas.

OVERVIEW

This web page ervaringenextra.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored nine pages inside the domain ervaringenextra.blogspot.com and found ninety-seven websites referring to ervaringenextra.blogspot.com.
Pages Crawled
9
Links to this site
97

ERVARINGENEXTRA.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page ervaringenextra.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for ervaringenextra.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for ervaringenextra.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for ervaringenextra.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Portfolio van Esther Lagendijk

Dit is mijn digitaal portfolio. Hier kunt u lezen wie ik ben, wat mijn droom is en wat mijn ervaringen tot nu toe in het werkveld zijn.

Mijn ervaringen jaar 2

Elke Vrijetijdsmanagement-student moet in het eerste- en tweedeleerjaar naast zijn schoolprogramma een Leisure for Life programma volgen. Het Leisure for Life programma is bedoeld om studenten kennis te laten maken met het werkveld. Elke student moet uiteenlopende competenties ontwikkelen. Competenties kun je ontwikkelen door opdrachten uit te voeren. U kunt hier meer lezen over de opdrachten uit leerjaar 2 waarmee ik mijn competenties heb ontwikkeld.

Mijn werkveldorientatie jaar 2

Op deze pagina kunt u meer lezen over mijn werkveldorientatie uit leerjaar 2. Om voldoende studiepunten te halen moet iedere student twee fieldtrips en een studiereis volgen. Een fieldtrip is een dag die je volgt in het werkveld. Een studiereis is een reis naar het buitenland. Ik heb twee fieldtrips bijgewoond, beide van de specialisatie evenementenmanagement. De eerste fieldtrip was naar de Talent Factory in Den Bosch.

Bedrijfsuitje Disneyland Parijs

Voorbereiding vanaf begin oktober tot en met uitvoering op 17, 18 en 19 december 2010. De opdracht is erg goed verlopen! Zowel tijdens de voorbereidng als tijdens de uitvoering heb ik de taken goed op mij genomen en uitgevoerd. Het uitje naar Disneyland Parijs is goed verlopen.

Bedrijfsuitje Londen

Het bedrijf Assistent Automatisering wil als bedrijfsuitje een weekend verblijven in Londen. De directeur van het bedrijf is Kees Lagendijk, mijn vader. Hij vroeg mij om dit weekend van het begint tot eind te organiseren. Toen het uitje plaatsvond leidde ik een groep van dertien, met mij erbij veertien, personen.

De Ideale Connectie

ECEM staat voor Expertise Centre Event Management en is een bedrijf dat gerund wordt door derde- en vierdejaarsstudenten van de NHTV. Zij besteedden projecten aan anderen studenten van de NHTV uit zodat zij kennis kunnen maken met het werkveld. De opdracht is goed verlopen. Het is goed en op tijd gelukt om locaties te regelen en de discussies zijn goed en rustig verlopen. Data van de groepsdiscussies waren 24 november, 4 december, 9 december en 10 december.

Funshoppen geschiedenis en toekomst van funshop-areas

Ik moest kijken naar de toekomst van de funshop-areas. Onderzoeken hoe de toeokmst eruit ziet en daarbij kijkend naar trends en ontwikkelingen op het gebied van funshop-areas. Tot slot heb ik een conclusie getrokken of funshop-areas volgens mij toekomst heeft en of het een achterhaald concep is.

Funshoppen multifunctionaliteit van een funshop-area

Leisure project management; Sandra Reusen. Het logo wat u hieronder ziet is het logo van mijn eigen ontworpen shopping-area.

Promotieplan Restaurant Het Middenhuis

Peter Houbaer van Restaurant het Middenhuis. Deze opdracht heb ik gevolgd via de Business Desk van de NHTV Internationale Hogeschool Academy for Leisure in Breda. De opdracht is goed verlopen. Ik heb erg veel bruikbare scripties kunnen vinden. Met een groep van vijf meiden hebben we na zes weken een goed promotieplan neergezet.

Promotieplan Zapp

De opdracht was om in mijn eentje in een periode van zes weken een promotieplan te schrijven en hierbij minimaal één idee te bedenken ter verbetering van de huidige promotie. Ik mocht zelf invulling geven aan het project. Ik heb ervoor gekozen te zoeken naar informatie via internet en scripties.

WHAT DOES ERVARINGENEXTRA.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ervaringenextra.blogspot.com Mobile Screenshot of ervaringenextra.blogspot.com Tablet Screenshot of ervaringenextra.blogspot.com

ERVARINGENEXTRA.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on ervaringenextra.blogspot.com took one hundred and sixty-nine milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider ervaringenextra.blogspot.com not secure.
Load time
0.169 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
173.194.123.75

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Ervaringen extra

DESCRIPTION

Onder Ervaringen extra versta ik de competenties die ik in leerjaar 1 op een hoger niveau heb ontwikkelt dan in dat leerjaar nodig was. Het zijn competentiekaarten die op het niveau zijn afgetekend dat ik pas in leerjaar 2 ontwikkelt moet hebben. Het gaat om acht competenties die ik bij drie verschillende opdrachten behaald heb. Deze competenties zet ik wederom in met nu een reflectie aan de hand van de START-methode op een hoger niveau. Funshoppen geschiedenis en toekomst van funshop-areas.

CONTENT

This web page ervaringenextra.blogspot.com states the following, "Onder Ervaringen extra versta ik de competenties die ik in leerjaar 1 op een hoger niveau heb ontwikkelt dan in dat leerjaar nodig was." We saw that the webpage said " Het zijn competentiekaarten die op het niveau zijn afgetekend dat ik pas in leerjaar 2 ontwikkelt moet hebben." It also said " Het gaat om acht competenties die ik bij drie verschillende opdrachten behaald heb. Deze competenties zet ik wederom in met nu een reflectie aan de hand van de START-methode op een hoger niveau. Funshoppen geschiedenis en toekomst van funshop-areas."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Mijn ervaringen

Elke Vrijetijdsmanagement-student moet in het eerste- en tweedeleerjaar naast zijn schoolprogramma een Leisure for Life programma volgen. Het Leisure for Life programma is bedoeld om studenten kennis te laten maken met het werkveld. Elke student moet uiteenlopende competenties ontwikkelen. Competenties kun je ontwikkelen door opdrachten uit te voeren. U kunt hier meer lezen over de opdrachten uit leerjaar 1 waarmee ik mijn competenties heb ontwikkeld.

Mijn ervaringen jaar 2

Elke Vrijetijdsmanagement-student moet in het eerste- en tweedeleerjaar naast zijn schoolprogramma een Leisure for Life programma volgen. Het Leisure for Life programma is bedoeld om studenten kennis te laten maken met het werkveld. Elke student moet uiteenlopende competenties ontwikkelen. Competenties kun je ontwikkelen door opdrachten uit te voeren. U kunt hier meer lezen over de opdrachten uit leerjaar 2 waarmee ik mijn competenties heb ontwikkeld.

Mijn werkveldorientatie

Op deze pagina kunt u meer lezen over mijn werkveldorientatie uit leerjaar 1. Om voldoende studiepunten te halen moet iedere student twee fieldtrips en een studiereis volgen. Een fieldtrip is een dag die je volgt in het werkveld. Een studiereis is een reis naar het buitenland. Ik heb twee fieldtrips bijgewoond. De eerste fieldtrip was naar de Beekse Bergen en ging over de specialisatie Leisure Project Management. De tweede fieltrip was naar Amsterdam en hoorde bij de specialisatie Creative Industries.

Mijn werkveldorientatie jaar 2

Op deze pagina kunt u meer lezen over mijn werkveldorientatie uit leerjaar 2. Om voldoende studiepunten te halen moet iedere student twee fieldtrips en een studiereis volgen. Een fieldtrip is een dag die je volgt in het werkveld. Een studiereis is een reis naar het buitenland. Ik heb twee fieldtrips bijgewoond, beide van de specialisatie evenementenmanagement. De eerste fieldtrip was naar de Talent Factory in Den Bosch.

Curriculum Vitae

06 20 39 79 57. Vrijetijdsmanagement, NHTV Acedemy for Leisure te Breda. Nederlands, Duits, Geschiedenis, Economie, Wiskunde, Aardrijkskunde en Maatschappijleer . Verzekeringsadviesbureau van Egdom,als administratief medewerker.