Date Range
Date Range
Date Range
Can I publicly reply to a customer from email notifications? Yes, you can simply reply to any notification email Snappy sends and the reply will be logged in Snappy and forwarded on to the customer. It can all be done right from your email on your computer or mobile device.
A charity is hoping to tear down barriers for disabled people in West Lothian. Disability West Lothian are launching a new mystery shopper campaign aimed at highlighting the problems disabled people face in everyday life. Volunteers will document their journeys to places like shops and restaurants using dictaphones and cameras.
Forgot Password or Username? Deviant for 10 Years. This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets.
E-ticaret altyapısı hazırladığımız Balhome Mobilya için interaktif pazarlama hizmetleri sağlıyor, aynı zamanda yüksek performans gereksinimleri için altyapı çözümleri sağlıyoruz. Fuar standı sektöründe hizmet vermekte olan İdilbanu için dijital pazarlama ve yazılım geliştirme desteği sağlıyoruz. Sektörünün öncü kuruluşlarından Adahan Lojistik için kurum kimliğine uygun internet sitesini hazırladık. Tüm ihtiyaçlarınıza profesyonel çözümler üretiyoruz! Bizi daha yakından tanımak istemez miydiniz? Kitlemizi.
Welcome to the demo status page. Get email notifications whenever Snappy creates or updates an incident.