ekaterine-kviciani blogspot.com

eka kviciani

Суббота, 13 марта 2010 г. პროექტის მოკლე აღწერა 1-2. ჩვენ გავეცნობით როგორი იყო აღმოსავლური ძველი ბერძნული სამოსი, როგორ იცვამდნენ ევროპელები სხვადასხვა ეპოქაში, რაზე მოგვითხრობს სამოსი? პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში. ინფორმაციის მოძიება, მსჯელობა-ანალიზი, პრეზენტაცია, ექსპოზიცია. მოსალოდნელი შედეგები პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას. პროექტის გაცნობის შემდეგ,მოსწავლეებს გაუჩნდებათ სურვილი, თვითონაც ჩაერთონ მსგავს პროექტებში და მეტი შეიტყონ ხელოვნების სხვადასხვა დარგების შესახებ.

OVERVIEW

This web page ekaterine-kviciani.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain ekaterine-kviciani.blogspot.com and found one website referring to ekaterine-kviciani.blogspot.com.
Pages Crawled
2
Links to this site
1

EKATERINE-KVICIANI.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page ekaterine-kviciani.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for ekaterine-kviciani.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for ekaterine-kviciani.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for ekaterine-kviciani.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

WHAT DOES EKATERINE-KVICIANI.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ekaterine-kviciani.blogspot.com Mobile Screenshot of ekaterine-kviciani.blogspot.com Tablet Screenshot of ekaterine-kviciani.blogspot.com

EKATERINE-KVICIANI.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on ekaterine-kviciani.blogspot.com took one thousand two hundred and eighty-one milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider ekaterine-kviciani.blogspot.com not secure.
Load time
1.281 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.193.193

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

eka kviciani

DESCRIPTION

Суббота, 13 марта 2010 г. პროექტის მოკლე აღწერა 1-2. ჩვენ გავეცნობით როგორი იყო აღმოსავლური ძველი ბერძნული სამოსი, როგორ იცვამდნენ ევროპელები სხვადასხვა ეპოქაში, რაზე მოგვითხრობს სამოსი? პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში. ინფორმაციის მოძიება, მსჯელობა-ანალიზი, პრეზენტაცია, ექსპოზიცია. მოსალოდნელი შედეგები პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას. პროექტის გაცნობის შემდეგ,მოსწავლეებს გაუჩნდებათ სურვილი, თვითონაც ჩაერთონ მსგავს პროექტებში და მეტი შეიტყონ ხელოვნების სხვადასხვა დარგების შესახებ.

CONTENT

This web page ekaterine-kviciani.blogspot.com states the following, "Суббота, 13 марта 2010 г." We saw that the webpage said " ჩვენ გავეცნობით როგორი იყო აღმოსავლური ძველი ბერძნული სამოსი, როგორ იცვამდნენ ევროპელები სხვადასხვა ეპოქაში, რაზე მოგვითხრობს სამოსი? პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში." It also said " ინფორმაციის მოძიება, მსჯელობა-ანალიზი, პრეზენტაცია, ექსპოზიცია. მოსალოდნელი შედეგები პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას. პროექტის გაცნობის შემდეგ,მოსწავლეებს გაუჩნდებათ სურვილი, თვითონაც ჩაერთონ მსგავს პროექტებში და მეტი შეიტყონ ხელოვნების სხვადასხვა დარგების შესახებ."

SEEK SIMILAR DOMAINS

ფატი ფირუაშვილი

Суббота, 13 марта 2010 г. მიხეილ ჯავახიშვილის შემოქმედების მიხედვით შექმნილი სახვითი ხელოვნების ნიმუშების, კინო და თეატრალური დადგმების შესწავლა და ლიტერატურულ წყაროებთან შედარება. XI - XII კლასების მოსწავლეები. ლიტერატურის წაკითხვა, წერა, მუზეუმებში მასალების შეგროვება, დისკუსიების, პრეზენტაციების მოწყობა, ინტერვიუ, ფოტოგადაღება, ტექსტის აკრეფა კომპიუტერზე, სლაიდ - შოუს გაკეთება, ბლოგების შექმნა,პრინტერზე მუშაობა. ბუკლეტები, ბლოგები ;.

თუშური ფარდაგები

Четверг, 18 марта 2010 г. მოსწავლეები შექმნიან თუშურ ფარდაგებზე ელექტრონულ წიგნს.

თვალი ოპტიკური სისტემა

Среда, 17 марта 2010 г. თვალი, ცოცხალი ოპტიკური სისტემა. მოცემული საკითხის კვლევა-შესწავლა ინტეგრირებულად, სხვადასხვა. ინტეგრირებულ გაკვეთილების ორგანიზება, პრეზენტაციების მომზადება, დისკუსიების გამართვა;. ტექნოლოგიების გამოყენებით დამუშავებული მასალის შექმნა. საგნის პედაგოგების მიერ ინტეგრირებული გაკვეთილების ჩატარების აუცილებლობის დანახვა, მოს.