e-learning-univ blogspot.com

e-learning au sein des universités françaises

E-learning au sein des universités françaises. Le E-learning, vecteur de la mondialisation? Le deuxième risque qui se pose est celui de la domination des pays disposant des universités les plus puissantes. Cest eux qui détiennent le capital informations. Il se peut quils en viennent à imposer leur savoir et peut-être même leur vision du monde. Posted by marjorie at 406 PM. Links to this post. Anne-Laure au pays des TICE. Envie de vous évader? Cest loccasion daller jeter un coup doeil sur TICEblog.

OVERVIEW

This web page e-learning-univ.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored twelve pages inside the domain e-learning-univ.blogspot.com and found eight websites referring to e-learning-univ.blogspot.com.
Pages Crawled
12
Links to this site
8

E-LEARNING-UNIV.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page e-learning-univ.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for e-learning-univ.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for e-learning-univ.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for e-learning-univ.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

De la dichotomie Propriétaire - Open Source

De la dichotomie Propriétaire - Open Source.

WHAT DOES E-LEARNING-UNIV.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of e-learning-univ.blogspot.com Mobile Screenshot of e-learning-univ.blogspot.com Tablet Screenshot of e-learning-univ.blogspot.com

E-LEARNING-UNIV.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on e-learning-univ.blogspot.com took one hundred and ninety-six milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider e-learning-univ.blogspot.com not secure.
Load time
0.196 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
172.217.6.65

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

e-learning au sein des universités françaises

DESCRIPTION

E-learning au sein des universités françaises. Le E-learning, vecteur de la mondialisation? Le deuxième risque qui se pose est celui de la domination des pays disposant des universités les plus puissantes. Cest eux qui détiennent le capital informations. Il se peut quils en viennent à imposer leur savoir et peut-être même leur vision du monde. Posted by marjorie at 406 PM. Links to this post. Anne-Laure au pays des TICE. Envie de vous évader? Cest loccasion daller jeter un coup doeil sur TICEblog.

CONTENT

This web page e-learning-univ.blogspot.com states the following, "E-learning au sein des universités françaises." We saw that the webpage said " Le E-learning, vecteur de la mondialisation? Le deuxième risque qui se pose est celui de la domination des pays disposant des universités les plus puissantes." It also said " Cest eux qui détiennent le capital informations. Il se peut quils en viennent à imposer leur savoir et peut-être même leur vision du monde. Posted by marjorie at 406 PM. Anne-Laure au pays des TICE. Envie de vous évader? Cest loccasion daller jeter un coup doeil sur TICEblog."

SEEK SIMILAR DOMAINS

e-Learning Update

Please login to access this online publication.

ZEL 42012 - 7. Jahrgang E-Learning Forschungsnotizen

Andrea Back, Alexandra Henestrosa. Nutzerpräferenzen für Funktionen mobiler Lernanwendungen in der betrieblichen Bildung. Gabi Reinmann, Frank Vohle. Diskussion wissenschaftlicher Standards anhand eines mediendidaktischen Beispiels. Der Schlüssel zur Medienkompetenz liegt im Begriff der Kontrolle. Didaktische Modellierung und der Begriff E-Learning. Wie lassen sich Probleme entwicklungsorientierter Bildungsforschung methodologisch überwinden? .

Δικτυακός τόπος online σεμιναρίων του 2ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Δικτυακός τόπος online σεμιναρίων του 2ου ΕΠΑ. You are not logged in. Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών. Today Monday, 26 March. You are not logged in.