Date Range
Date Range
Date Range
Divendres, 19 de juny de 2015. HE VOLGUT MOLT AQUESTA CLASSE.
Dilluns, 22 de juny de 2015. Eixides dels alumnes de primària. CEIP SANT JOAN DE MORÓ. Ja podeu vore el Parauletes n. CEIP SANT JOAN DE MORÓ. Dimarts, 31 de març de 2015. Ací vos deixem fotos de les eixides que han fet els nostres alumnes aquest final de trimestre.
8220;La primera tarea de la educación es agitar la vida, pero dejarla libre para que se desarrolle. Dimecres, 22 de juny de 2016. Un any que ha passat volant i en el que els xiquets i les xiquetes han crescut i madurat. Estigueu segurs que totes seran experiències que els ajudaran a crèixer i afermar les seues arrels! GAUDIU DELS VOSTRES FILLS I FILLES. I BON ESTIU A TOTHOM! Envia per correu electrònic.
VAM ACABAR EL PRIMER TRIMESTRE AMB UN TRALLER DE FAMÍLIES MOLT DIVERTIT. VAN VINDRE A LA CLASSE LA MARE I LA TIA DE YAGO. PER A FER LA QUARTA SESSIÓ DE TALLER DE FAMÍLIES. ENS VAN ENSENYAR A FER UN CUC. Enviar esto por correo electrónico. EN LA TERCERA SESSIÓ DE TALLERS DE FAMÍLIES VAN TORNAR A LA NOSTRA CLASSE LES MARES DE NELO I LLEDÓ. AQUESTA VEGADA ENS HAN ENSENYAT A FER UNS ESTELS. MIREU QUE BONIQUES HAN QUEDAT. Enviar esto por correo electrónico. Van vindre els pares de Javi.
Dimecres, 14 de gener de 2015. Dilluns, 12 de gener de 2015. Agafeu idees perquè vosaltres sereu els següents! Envia per correu electrònic.
Observant, provant, jugant. Dimecres, 29 de juliol de 2015. Els infants van jugar tot el matí, primer els més grans i després els mitjans, van saltar molt, i els més grans van jugar tots junts amb el paracaigudes. Dimecres, 22 de juliol de 2015.
Martes, 29 de junio de 2010. Que es el Arte Terapia? Domingo, 21 de febrero de 2010. Importancia del arte en el desarrollo de los niños I. El arte contribuye a desarrollar varias áreas en el niño. Se produce a partir de la experiencia, el niño comprende, entiende y aprecia el ambiente que lo rodea a través del proceso de creación. Ayuda a mejorar la coordinación motriz y a la manera de controlar el cuerpo. Se aprecia en la actitud sensitiva para integrar experiencias en un todo cohesivo.
Our 5th Grade students took part of an interview programme created by them.