Date Range
Date Range
Date Range
1 KTH för en massa intressanta programpunkter med kurskollegor. 2 Framtidens lärande i Nacka. Blir det lika bra som förra året så kommer det att innebära en massa ny IKT-energi. Ps Kanske ses vi där Ds. Vilka arbeten förutom elevernas i skolan ser ut så? I fredags släppt.
Alla kameror måste lämnas in senast tisdagen den 7 juni. Detta är den sista uppgiften på fotokursen. Nu är det upp till dig att visa vad du går för. Du får själv styra hur du lägger upp arbetet med uppgiften. Mitt enda krav är att du har någon slags genomgående tema. Beskrivning av arbetet med bilderna. Ett par bilder med ett tydligt tema. Reflektera och diskutera hur du arbetat med bilderna. Bilderna ska visa på kreativitet och variation.
Vår senaste semester gick till Vietnam i december. Fantastiskt land! Visa hela min profil. Ka tillföra en smart sida för oss som är intresserade av digitala lösningar i lärandet; TypeWith. me! Här kan flera personer skriva samtidigt i samma dokument. Det finns även en chatfunktion bredvid. Jättebra och enklare än Google docs. Var den bara ny för mig eller kan det vara så att jag för en gång skull tillför något i cybervärlden? Lördag 26 februari 2011.
Välkommen till mitt klassrum på nätet! Juni 14, 2013. Glad sommar alla, och speciellt 9C! Mars 27, 2013. Är en bra app för att enkelt göra egna e-böcker. Du gör ett bokomslag, och sidor i boken genom att lägga till bilder, foton, målar och skriver text. Det går även att lägga in korta videoklipp! Du kan också spela in berättarröst och välja en bakgrundsmusik.
IKT - friend or foe? Fredag 3 februari 2012. Jag är en stark förespråkare för att man ska använda IKT i undervisningen och jag anser att det inte är ett val utan ett måste! Onsdag 18 maj 2011. Är du inte här så missar du något! Imorgon fortsätter fortbildningsfesten med Framtidens lärande - hoppas vi ses där! Lördag 5 mars 2011.
Forgot Password or Username? Deviant for 8 Years. This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets.