Date Range
Date Range
Date Range
Dimarts, 19 de febrer de 2013. Gràcies per la vostra visita i fins el proper dia. Dimarts, 12 de febrer de 2013. Aquí teniu els finalistes del concurs! Els altres cartells finalistes han estat els següents;. Dimarts, 29 de gener de 2013.
Educació Infantil 3,4,5 anys QUINA FEINADA! Dimecres, 11 de juny de 2014. JUNY 2014 EDUCACIÓ INFANTIL 5 ANYS. Dimecres, 27 de febrer de 2013. No deixeu de visitar el bloc per seguir la feina que estam fent. Dimarts, 26 de febrer de 2013.
Divendres, 13 de març de 2015. Dijous, 12 de febrer de 2015. Dimarts, 10 de febrer de 2015. Divendres, 23 de gener de 2015.
Divendres, 5 de juny de 2015. VISITA AL PARC DE BOMBERS DE PALMA. Dissabte, 21 de març de 2015. Va ser un dia de contacte amb la Natura i disfrutarem molt. VISITA AL PARC DE BOMBERS DE PALMA.
Diumenge, 13 de maig de 2012. Hola, nins i nines. Què tal les vacances? Envia per correu electrònic.
Dimecres, 28 de gener de 2015. Taller de tir amb fona! Envia per correu electrònic. Divendres, 23 de gener de 2015. Practicant TIR AMB FONA! Envia per correu electrònic. Dijous, 9 de febrer de 2012. Sortida 18 de novembre 2011, tercer cicle. Taller de tir amb fona! .
Centro de estudios y apoyo escolar para alumnos de Primaria, ESO, Bachiller y Selectividad, utilizando técnicas psicopedagógicas de aprendizaje. Viernes, 15 de marzo de 2013. CURSO INTENSIVO DE INGLES EN 66 HORAS. El objetivo fundamental que se quiere conseguir con este curso es que los alumnos tengan un primer contacto con una lengua nueva y que adquieran un conocimiento básico de la misma para poder defenderse en cuanto tengan la oportunidad.
Voila mon blog quelques fotos. sa passe de en mode bo goss, belle goss, au mode ko. Abonne-toi à mon blog! Tro bone journé mankai juste une persone tre importante ki na pa pu venir.
Jueves, 11 de junio de 2015. Con esta excelente valoración de la rúbrica concluimos nuestra participación en el Proyecto. Miércoles, 20 de mayo de 2015. Pincha en la imagen para acceder al plan de mejora.
Quarta-feira, 7 de setembro de 2011. O consumo desenfreado da população, motivada pelas campanhas publicitárias que buscam a fragilidade dos consumidores, que na ilusão do ter não percebem estarem aumentando a quantidade de lixo, esgotando as fontes de matérias-primas, e poluindo o solo, ar e água.