Date Range
Date Range
Date Range
En flaske med litt godt innhold passer godt som vertinnegave, eller gave generelt. Og enda kjekkere blir det når den er blitt litt pyntet vel? Vin flasker blir ofte pyntet av oss til gaver. Det varierer hvordan den er pyntet etter ønske og pris. Noen ganger er den blitt pyntet rett på flasken med blomstene i en vann propp. Her er en flaske som er pyntet rett på.
Noe av det om gav meg inspirasjon. Den egentlige skissen ble igjen på skolen, men denne er ca lik minus farger. Her er bilder av arbeidsprosessen. En klassisk brudebukett av roser, kastanje blomst og grøntmaterialer. Buketten ble noe slapp, rosene står ikke på plass, men sklir ut og vil ikke holde seg på plass. Den er ikke helt klassisk stilform, men nærmere det enn dekorativ synes jeg. Her er det ferdige produktet.
Jeg og Hanne fikk i oppgave og gjøre noe ut av en haug med kvister. Det første vi måtte gjøre var og tegne skisser, men etter hvert ble det mer og mer ulikt skissene. Læreren kom med forslag til hva vi kunne gjøre, og det ble mer og mer en form ut av det. Vi bøyde stativet som kvistene skulle festes til, og det ble rette linjer mot bua linjer. Vi fikk to slike vaser med kvister som vi skule bruke på stativet du ser på bilde over. Når vi klippet de av.
Det jeg skal gjør i denne oppgave er å lage noe fra høst til formspråk, vi hadde gruppe oppgave. Det vi skal vise hva som er kontrast og hva som er ikke kontrast, og hva som er i bevegelse i kontrasten. Det skal vise mye rette linjer med form fra naturen. Jeg har en oppgave som jeg skal planlegge og gjennomføre og vurdere med ulike råvare materialer. Jeg har lagt og prøvet meg frem med forskjellige materialer som jeg skal lære og forstå senere i oppgaven. Den stilen jeg har bru.
Brudens hovedsmykke, jakkesmykke og gavebukett. Eksperimentere med og velge materialer og teknikker som jeg selv ønsker. Følge rutiner slik at produktet får mest mulig god kvalitet. Lage ulike produkter av blomsterfaglige produkter. Kjenne igjen skader fra varme, støyt, feilvanning og kulde. Dokumentere og vurdere eget produkt. Jeg føler jeg har oppnådd en harmonisk helhet i dette arbeide.
Jeg og Hanne fikk i oppgave og gjøre noe ut av en haug med kvister. Det første vi måtte gjøre var og tegne skisser, men etter hvert ble det mer og mer ulikt skissene. Læreren kom med forslag til hva vi kunne gjøre, og det ble mer og mer en form ut av det. Vi bøyde stativet som kvistene skulle festes til, og det ble rette linjer mot bua linjer. Vi fikk to slike vaser med kvister som vi skule bruke på stativet du ser på bilde over. Når vi klippet de av.
Det jeg skal gjør i denne oppgave er å lage noe fra høst til formspråk, vi hadde gruppe oppgave. Det vi skal vise hva som er kontrast og hva som er ikke kontrast, og hva som er i bevegelse i kontrasten. Det skal vise mye rette linjer med form fra naturen. Jeg har en oppgave som jeg skal planlegge og gjennomføre og vurdere med ulike råvare materialer. Jeg har lagt og prøvet meg frem med forskjellige materialer som jeg skal lære og forstå senere i oppgaven. Den stilen jeg har bru.
Abonne-toi à mon blog! Ajouter cette vidéo à mon blog.
Uczy również wytrwałości i cierpliwości, które w dzisiejszych czasach są niebywale potrzebne. Wyrzuć tylko z głowy stereotyp. Że kolorowanie to dziecinne zajęcie.