bigpikes blogspot.com

jakten på 15

Här kan ni följa mig och mitt fiske. Jakten på en gädda över 15kg blandas med jakten på stora fiskar av diverse arter.

OVERVIEW

This web page bigpikes.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored twenty pages inside the domain bigpikes.blogspot.com and found three hundred and thirty-one websites referring to bigpikes.blogspot.com. We were able to observe one social web platforms linked to this website.
Pages Crawled
Links to this site
331
Social Links

BIGPIKES.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page bigpikes.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for bigpikes.blogspot.com

1 week
1 month
3 months
All time
Traffic ranking (by month) for bigpikes.blogspot.com

Last Year
Traffic ranking by day of the week for bigpikes.blogspot.com

All time
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Clearwater Fishing Team

På jobbet en tisdagskväll satt jag och min arbetskollega Petter och snackade lite om fiske i vanlig ordning. Vi var båda sugna på att testa lite flötestrolling i Mien, detta eftersom vi aldrig provat det förut och jag nyligen fixat frontmonterad elmotor till båten. Passande som det va så var vi båda lediga dagen efter. Vi möttes upp i Tingsryd på morgonen för att ta en tripp till växjö, vi hade nämligen inte den utrustningen som behövdes för just flötestrollingen.

den lille och havet fiskeblogg

Började dagens pass med att satsa på havsöring men det resulterade endast i en liten gädda. Så efter ett par timmar gav jag upp havsöringen, bytte ställe och tog fram jerkspöt. Har sedan flera följare efter och en som hugger men missar krokarna. Kul med årets första jerkgädda och lite action! Årets största än så länge.

FishingLifeStyle

Men resan dit gick väl skit! Åkte ut och fiske igår en stund, mycket trevligt faktiskt , även om resan dit var totalt skit! Och plumsar i diket. Hämtade rullen och åkte sedan tillbaka till sjön. Äntligen! Vafan sedan var det trö.

Team Karlskronafiske Karlskronafiske.com

Napp och Nytt huggtabell 2017-2018. Napp och Nytt huggtabell 2018-2019. Frågan kom hastigt och utan förvarning från Willy som undrade om jag kunde följa med och assistera honom när Predatorspåret från ForshagaAkademin. Det skulle bli solsken under dagen med ostliga vindar men tyvärr vaknade vi med en morgon som var riktigt kall. Temperaturen låg på -7 och ca 1 cm snö täckte båten. Vi fortsätter att nöta .

Team Mest Mört

Skål önskar Vi i Särna. 1 gädda och god mat. Upp mot Särna för dans och fest i kväll och fiske i några dagar skål. Mitt under den bästa isfiske-säsongen så har min gode vän Daniel Forell åkt till Hawaii den stollen! Det är svårt att förstå hur man kan föredra 30 graders värme, halvnakna hawaiianskor med blommor runt halsen och vita sandstränder framför vårat härliga Sverige som just nu erbjuder 1 plusgrad, snösörja och dimma. En glad Anders tar första på 2kg.

Team Skatbo

I går stod det gäddfiske på schemat. Så här i förkylningstider var jag nära att ställa in i sista sekund men tog mig i kragen efter tanken på hur snart isarna kan vara här. Energin var därmed inte på topp men humöret var det som vanligt när det vankas fiske. I helgen vart det fiske med två riktiga storbloggare. Som anlände strax efter att vi lasta i båten.

Team Gälgrepp Im sitting here wishing I was out fishing

Håll dig uppdaterad via RSS. Ismete med småmörtar, regn och en drömgädda. Felix Lundin och Alexander Strids Fiskeblogg. Dags för mitt första inlägg här på bloggen! Spinn premiär och cityfiske.

PioneerPikers

Hann dock med en hel del dem senaste veckorna. Största gädda var en på 9,8kg 105cm som togs på mete när jag och Andreas körde en lång helg. Inte mycket till vikt med tanke på längden. PioneerPikers försöker fiska på stora fiskar, mest gädda. Team Glommen Arbetstid är slöseri med fisketid.

WHAT DOES BIGPIKES.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of bigpikes.blogspot.com Mobile Screenshot of bigpikes.blogspot.com Tablet Screenshot of bigpikes.blogspot.com

BIGPIKES.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on bigpikes.blogspot.com took two thousand three hundred and ninety milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider bigpikes.blogspot.com not secure.
Load time
2.39 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
172.217.6.65

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

jakten på 15

DESCRIPTION

CONTENT

This web page bigpikes.blogspot.com states the following, "Här kan ni följa mig och mitt fiske." We saw that the webpage said " Jakten på en gädda över 15kg blandas med jakten på stora fiskar av diverse arter." It also said " VINTERPYSSEL, TILLVERKA EGET GUMMIBETE. Har länge saknat ett lite större egentillverkat gummibete i typ samma storlek som Big Mc Rubber. Till sist fick jag tummarna loss! Tilverkade en stomme i rostfritt som jag sen spacklade och slipade fram till önskad form. Har nu 3 olika storlekar och börjar bli nöjd. MrBig, Tysken och Musen. Antal störar 2018 3st totalt76st."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Big Pikes Adventures

Pubblicato da Big Pikes Adventures. Posted On lunedì 30 maggio 2011 at. Una gran bella uscita al Lago Enel, vero.

Big-Pillows

Nog even geduld, onze nieuwe website gaat live media maart 2018. Wie Big Pillows niet kent heeft niet goed om zich heen gekeken. Een aantrekkelijke uitnodiging daar neer te willen strijken en een drankje te bestellen. Loungen en een eigen vormgeving van actief zitten.

bigpimpcash.com

To purchase, call Afternic. com at 1 781-373-6847 or 855-201-2286. Click here for more details.