Date Range
Date Range
Date Range
Saturday, March 1, 2014.
Friday, September 11, 2015. Thursday, July 24, 2014. ტრენინგის ბოლო დღეს ჩვენ გავიმეორეთ ყველა აქამდე გავლილი მასალა, მონაწილეებმა ინდივიდუალურად დაუსვეს კითხვები ტრენინგის ხელმძღვანელს იმ ნიუანსებზე, რომლებიც ჯერ კიდევ რჩებოდა ბუნდოვნად. Sunday, July 20, 2014. 3 მოსწავლის ნიმუში- ბლოგზე მუსაობა. დღეს 21 ივლისს გავიმეორეთ 20 ივლისს ნასწავლი მასალა. ვიმუშავეთ საკუთარი სასწავლო პროექტის სრულყოპაზე.
Saturday, March 29, 2014. ეს ტრენინგი ძალზედ მნიშვნელოვანი იყო ჩემთვის. ტრენინგის მეშვეობით ჩამოვყალიბდი,რომ პროექტებით სწავლება ხელს შეუწყობს მოსწავლეთა მაღალი დონის,სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარებას,ეს კი გაზრდის მათ ჩართულობას სასწავლო პროცესში. 1გავიმეორეთ წინა ტრენინგებზე შესწავლილი მასალა. 2ვისწავლეთ პიკასას ალბომის შექმნა და ბლოგზე ატვირთვა. 3გადავხედეთ პორტფოლიოებს,შევამოწმეთ ხარვეზები და ვისწავლეთ მათი გამოსწორება. Sunday, March 23, 2014. Sunday, March 16, 2014.
Среда, 26 февраля 2014 г. 1 პროექტის პორტფოლიოს გადახედვა;. 2 პიკასა ალბომის შექმნა;. Написать об этом в блоге. Воскресенье, 23 февраля 2014 г. 2 ფასილიტაციის ნიმუშების განხილვა და შექმნა;. 3 პორტფოლიოს გადახედვა ჩეკლისტით;. Написать об этом в блоге. Суббота, 22 февраля 2014 г. 2 ყველა მასალის საჭიროების გათვალისწინება- ნიმუშების შექმნა;.
Thursday, July 24, 2014. დღე დაიეყო წინა დღეს ნასწავლი მასალის გამეორებით. საცდელად გავაკეთეთ გვერდები რომლებიც შემდეგ ისევ წავშალეთ. ასევე გავიმეორეთ გაჯეტების და ლინკების დამატება. შემდეგ ვისწავლეთ ვიდეოს ატვირთვა you-tube-ზე თეორიულად ინერნეტის გარეშე. განსაკუთრებით საინტერესო იყო ბლოგში მუშაობა რაც ძალიან გამომადგება პორტფოლიოს წარმოებაში. Tuesday, July 22, 2014. Monday, July 21, 2014.
Monday, November 17, 2014. Sunday, November 16, 2014. Saturday, November 15, 2014. გავიმეორეთ წინა დღის მასალა, ვიმუშვეთ vordshi გავითვალისწინეთ სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეთა შესაძლებლობები და მათი ჩართულება პროექტში. Vordshi-ს საშუალებით განვიხილეთ პროექტის გეგმის ნიმუში და შევავსეთ ჩვენს მიერ დაგეგმილი პროექტის გეგმა. Friday, November 7, 2014. საავტორო უფლებები და გამოყენებული ლიტერატურის შაბლონები.