Date Range
Date Range
Date Range
Sábado, 2 de junio de 2007. Refírese a mellora tanto do proceso administrativo coma do uso dos recursos. novas estructuras e novas formas organizacionais. refírese a adopción de novas actitudes e valores.
Martes, 27 de abril de 2010. Entrevista realizada a un joven estudiante del Liceo Municipal Fernández Madrid. Entrevista a la Coordinadora del Proyecto de Incorporación de las TIC en las Aulas de Clase. Fase de Creación del Producto. Programa de Capacitación Docente Institucional. Lunes, 26 de abril de 2010.
Curso para a obtención do diploma de directivo da Xunta de Galicia. Viernes, 18 de mayo de 2007. Luns, 14 de maio de 2007. Cliente, calidade e proxecto de empresa. A calidade implica planificar pensando no cliente. Canto máis preto se está do cliente, máis podemos identificarnos coas súas necesidades. A calidade é unha decisión estratéxica da dirección. A calidade non se pode implantar sen coñecer a realidade da empresa e sin que sexa coñecida e compartida por todos os estamentos da mesma.