. . . A U K E A A . . .

A U K E A A . . . Lauantai 17. tammikuuta 2015. Kurkistus loppuvuoteen, osa 1. Ei ole ollut tarvetta kirjoittaa. Välillä ei ole ollut voimia siihen. Monet muutkin asiat ovat nielleet aikaa niin, että blogistania on etääntynyt kauemmas. Silloin tällöin olen kuitenkin piipahdellut tutuissa blogeissa, mikä on tuntunut lämpimältä ja mukavalta - kai turvalliseltakin. On ollut hienoa nähdä, miten elämä jatkuu eri puolilla, tuntemattomien tuttavuuksien elämänpiireissä. Ja melkoisen ison kumeaäänisen isorummun.

OVERVIEW

This web page aukeaa.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored sixteen pages inside the domain aukeaa.blogspot.com and found zero websites referring to aukeaa.blogspot.com.
Pages Crawled
16

AUKEAA.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page aukeaa.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for aukeaa.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for aukeaa.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for aukeaa.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

WHAT DOES AUKEAA.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of aukeaa.blogspot.com Mobile Screenshot of aukeaa.blogspot.com Tablet Screenshot of aukeaa.blogspot.com

AUKEAA.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on aukeaa.blogspot.com took three hundred and two milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider aukeaa.blogspot.com not secure.
Load time
0.302 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
173.194.207.132

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

. . . A U K E A A . . .

DESCRIPTION

A U K E A A . . . Lauantai 17. tammikuuta 2015. Kurkistus loppuvuoteen, osa 1. Ei ole ollut tarvetta kirjoittaa. Välillä ei ole ollut voimia siihen. Monet muutkin asiat ovat nielleet aikaa niin, että blogistania on etääntynyt kauemmas. Silloin tällöin olen kuitenkin piipahdellut tutuissa blogeissa, mikä on tuntunut lämpimältä ja mukavalta - kai turvalliseltakin. On ollut hienoa nähdä, miten elämä jatkuu eri puolilla, tuntemattomien tuttavuuksien elämänpiireissä. Ja melkoisen ison kumeaäänisen isorummun.

CONTENT

This web page aukeaa.blogspot.com states the following, "A U K E A A." We saw that the webpage said " Kurkistus loppuvuoteen, osa 1." It also said " Ei ole ollut tarvetta kirjoittaa. Välillä ei ole ollut voimia siihen. Monet muutkin asiat ovat nielleet aikaa niin, että blogistania on etääntynyt kauemmas. Silloin tällöin olen kuitenkin piipahdellut tutuissa blogeissa, mikä on tuntunut lämpimältä ja mukavalta - kai turvalliseltakin. On ollut hienoa nähdä, miten elämä jatkuu eri puolilla, tuntemattomien tuttavuuksien elämänpiireissä. Ja melkoisen ison kumeaäänisen isorummun."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Barky Science of Education because the victorians got it all wrong

Because the victorians got it all wrong. I talk about how the mere distribution of iPads to students without pedagogical change has key shortcomings, yet when looked at through an autonomy supportive social paradigm, they can be a real enabling force for students.

Home Hertel

A coordinated range of customized solutions. About 10,000 professionals around the globe support the needs of our customers in the Oil and Gas, Process, Energy and Offshore industries. Why work for Hertel? A career at Hertel.

Science of Education PSP3003 Science of Education module blog

PSP3003 Science of Education module blog. As I have previously discussed. The individual differences between people with ASD are huge, therefore it would be silly to suggest.

caryswilliams Just another WordPress.com site

I think blogging has been an effective way of learning. It gives an opportunity for students to enhance their learning in a less stressful way, e. no exams! Thank you for an enjoyable and interesting learning experience. Therefore, perhaps it is not the pupils who are lacking in motivation, maybe the teachers need adapt and encourage pupils to work? Do you have any suggestions? Alan McLean, 2005 cite.