anna-sin-studieblogg blogspot.com

Anna Vold sin Studieblogg for DKL

Anna Vold sin Studieblogg for DKL. Mandag 3. mai 2010. Korleis påverkar den digitale fritidskulturen samhandling? Korleis påverkar sosiale media barn og unge si evne til å samhandle? Eg kom over denne artikkelen frå New York Times, og syntes den var interessant. Ikkje minst kommentarane på side 2. Fungerer sosiale media som eit substitutt for ansikt- til - ansikt-kontakt? Eller i tillegg til? Kan sosiale media vere spesielt positivt for beskjedne barn? Vil dei utvikle seg til sosialt kompetente vaksne?

OVERVIEW

This web page anna-sin-studieblogg.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored twenty pages inside the domain anna-sin-studieblogg.blogspot.com and found one hundred and ninety-six websites referring to anna-sin-studieblogg.blogspot.com.
Pages Crawled
20
Links to this site
196

ANNA-SIN-STUDIEBLOGG.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page anna-sin-studieblogg.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for anna-sin-studieblogg.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for anna-sin-studieblogg.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for anna-sin-studieblogg.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

far og sønn

Vokt dem for hunden! Torsdag 27. Herman vil gjerne kjøre denne over huset. oktober er det pølse og loppis her på Bonn! Vi river huset og renser opp! Torsdag 8.

gurisoraa-Studieblogg for DKL

Tilpasset opplæring innenfor fellesskapet er grunnleggende elementer i fellesskolen. Opplæringen skal legges til rette slik at elevene skal kunne bidra til fellesskapet og. Også kunne oppleve gleden ved å mestre og nå sine mål. Mediegenerasjonen, Barn og unge i det nye medielandskapet. Fra digital ferdighet til kompetanse.

Tom Knudsen

Skolestart bringer med seg mange fantastiske ting, men også noen sjenerte scenarioer. Våre kjære lærere hadde i dag lagt opp til en øvelse, dette for å bli kjent med medstudenter. Dette ble introdusert som en oppgave basert på et intervju mellom 2 studenter. Her er min skildring av denne litt sjenerte opplevelsen og mitt intervjuobjekt. Hun har to tantebarn, den ene på 3år og den andr.

tybrelle - studieblogg for DKL

Det er så mange her som har delt sine informasjonsnav i forbindelse med M3 med oss andre - jeg vil ikke være noe dårligere. Lykke til med eksamen alle sammen! Fredag 23. Kommentarer til medstudenters blogger - nr. Det nærmer seg slutten på studiene. Mandag skal bloggene våre være ferdige og i følge Netviben.

Ninakjs studieblogg DKL

Som det står i leksjonsteksten så er tilpasset opplæring et overordna mål i norsk skole. Alle elever har rett til opplæring tilpasset sitt nivå og sine forutsetninger. Dette står det også i Opplæringsloven fra 1998. 1 TPO handler om bestemte tiltak, organsisering eller metoder for enkelte elever eller små grupper. Rosessen stor betydning for kunnskapstilegnelsen.

Mariannes studieblogg for DKL

Tenk dere en gjeng med astronomiinteresserte ungdommer i et klasserom og en lærer som kan komme og tipse om at nå kommer de første Twittermeldingene fra verdensrommet. Da kan vi snakke om en lærer som kan vise vei i sosiale medier og også vise at de kan ha faglig nytte av dem. Det sosiale liv på nettet.

magnusros - Studieblogg DKL 2

Manusutsnitt - Ball til skogs. Storyboard - Ball til skogs.

WHAT DOES ANNA-SIN-STUDIEBLOGG.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of anna-sin-studieblogg.blogspot.com Mobile Screenshot of anna-sin-studieblogg.blogspot.com Tablet Screenshot of anna-sin-studieblogg.blogspot.com

ANNA-SIN-STUDIEBLOGG.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on anna-sin-studieblogg.blogspot.com took one thousand seven hundred and sixty-one milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider anna-sin-studieblogg.blogspot.com not secure.
Load time
1.761 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
0.0.0.0

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Anna Vold sin Studieblogg for DKL

DESCRIPTION

Anna Vold sin Studieblogg for DKL. Mandag 3. mai 2010. Korleis påverkar den digitale fritidskulturen samhandling? Korleis påverkar sosiale media barn og unge si evne til å samhandle? Eg kom over denne artikkelen frå New York Times, og syntes den var interessant. Ikkje minst kommentarane på side 2. Fungerer sosiale media som eit substitutt for ansikt- til - ansikt-kontakt? Eller i tillegg til? Kan sosiale media vere spesielt positivt for beskjedne barn? Vil dei utvikle seg til sosialt kompetente vaksne?

CONTENT

This web page anna-sin-studieblogg.blogspot.com states the following, "Anna Vold sin Studieblogg for DKL." We saw that the webpage said " Korleis påverkar den digitale fritidskulturen samhandling? Korleis påverkar sosiale media barn og unge si evne til å samhandle? Eg kom over denne artikkelen frå New York Times, og syntes den var interessant." It also said " Ikkje minst kommentarane på side 2. Fungerer sosiale media som eit substitutt for ansikt- til - ansikt-kontakt? Eller i tillegg til? Kan sosiale media vere spesielt positivt for beskjedne barn? Vil dei utvikle seg til sosialt kompetente vaksne?."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Annabelles Diary

Sunday, January 5, 2014. I love the feeling of performing. I hope I get to do more this year. Last month of being a teenager. Might as well enjoy this last few weeks.

Annas fotosida

Blåsippan uti i backarna står. Under hösten 2010 gick jag med i Mullsjö Fotoklubb. Det gjorde att jag tog upp mitt ungdomsintresse och började fotografera igen. Och då kände jag att jag så gärna vill visa mina foton också, därför har jag skapat denna blogg. Hoppas att jag kan lägga upp bilder som just DU kan njuta av.

Анна Смирноваs Journal

Сегодня видела диалог двух миров, чарующую песню и дивную сказку. Это же ясно? Ну и чего тут править? Но ведь так нельзя сказать. Это неправильно! Мало ли что неправильно.