alirinaldi77 blogspot.com

Professora Alice

Sexta-feira, 6 de novembro de 2009. Identificação - BOAS MANEIRAS. Com licença Desculpe Por favor Obrigado. A Exibir o vídeo. Turma da Mônica em - Boas maneiras, disponível em. Http www.youtube.comwatch? Encaminhamento metodológico - As atividades serão propostas de maneira que os alunos possam observar e praticar ações que melhorem a convivência social bem como a postura individual. Recurso tecnológico - PC, Internet, Tv Multimídia, pen-drive. Relatório final - Proinfo. Os impactos da i.

OVERVIEW

This web page alirinaldi77.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored eight pages inside the domain alirinaldi77.blogspot.com and found one hundred and four websites referring to alirinaldi77.blogspot.com.
Pages Crawled
8
Links to this site
104

ALIRINALDI77.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page alirinaldi77.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for alirinaldi77.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for alirinaldi77.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for alirinaldi77.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

WHAT DOES ALIRINALDI77.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of alirinaldi77.blogspot.com Mobile Screenshot of alirinaldi77.blogspot.com Tablet Screenshot of alirinaldi77.blogspot.com

ALIRINALDI77.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on alirinaldi77.blogspot.com took six hundred and eleven milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider alirinaldi77.blogspot.com not secure.
Load time
0.611 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
173.194.206.132

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Professora Alice

DESCRIPTION

Sexta-feira, 6 de novembro de 2009. Identificação - BOAS MANEIRAS. Com licença Desculpe Por favor Obrigado. A Exibir o vídeo. Turma da Mônica em - Boas maneiras, disponível em. Http www.youtube.comwatch? Encaminhamento metodológico - As atividades serão propostas de maneira que os alunos possam observar e praticar ações que melhorem a convivência social bem como a postura individual. Recurso tecnológico - PC, Internet, Tv Multimídia, pen-drive. Relatório final - Proinfo. Os impactos da i.

CONTENT

This web page alirinaldi77.blogspot.com states the following, "Sexta-feira, 6 de novembro de 2009." We saw that the webpage said " Identificação - BOAS MANEIRAS." It also said " Com licença Desculpe Por favor Obrigado. Turma da Mônica em - Boas maneiras, disponível em. comwatch? Encaminhamento metodológico - As atividades serão propostas de maneira que os alunos possam observar e praticar ações que melhorem a convivência social bem como a postura individual. Recurso tecnológico - PC, Internet, Tv Multimídia, pen-drive."

SEEK SIMILAR DOMAINS

angelicaroque

Terça-feira, 10 de novembro de 2009. Sábado, 7 de novembro de 2009. Os Cinco Reinos - Reino Fungi. Conhecer a importância dos fungos para os seres vivos;. Valorizar sua importância ecológica;. Relacionar os fungos com o seu dia-a-dia, ressaltando os seus danos e os seus benefícios, bem como seu papel fundamental para o ecossistema. Debate sobre o vídeo apresentado, relacionando com o conteúdo a ser estudado.

Learning to Teach and Teaching to Learn. A journey through learning spaces.

Learning to Teach and Teaching to Learn. A journey through learning spaces. Realigning a lesson and incorporating 8ways. At this point in time with respect to teaching full stop, not only Aboriginal ways, my experiences is limited and therefore coming up with an idea is putting me right outside my comfort zone.

Antonio LBS

Quinta-feira, 22 de outubro de 2009. Quinta-feira, 8 de outubro de 2009. O SECRETÁRIO FLÁVIO ARNS VISITA LOANDA PARA CONHECER A REALIDADE DAS ESCOLAS ESTADUAIS. Vídeo sobre TECNOLOGIA NA EDUCAÇÃO. O uso responsavel da internet.