agulyamkoyan blogspot.com

ინტელი - პროექტებით სწავლება

ინტელი - პროექტებით სწავლება. Sunday, March 13, 2016. დავასრულეთ პროექტზე მუშაობა,განვიხილეთ და დავათვალიერეთ ინტერნეტში. ვისწავლეთ პორტფოლიოში ინორმაციის დამატება წაშლა. საინტერესო იყო. დავასრულე პროექტის გეგმისშაბლონი,დავწერე ყველადარჩენილი პუნქტის გრაფიკა, განვიხილეთ საავტორო უფლებებზე ნებართვის წერილი. საინტერესო და ნაყოფიერი ტრენინგი იყო. Saturday, March 5, 2016. პროექტის პორტფოლიოს სანახავად გადადით ბმულზე. Saturday, February 27, 2016. Tuesday, March 19, 2013. 7 პროექტის მიზანი და შედეგი.

OVERVIEW

This web page agulyamkoyan.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored eight pages inside the domain agulyamkoyan.blogspot.com and found one website referring to agulyamkoyan.blogspot.com.
Pages Crawled
8
Links to this site
1

AGULYAMKOYAN.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page agulyamkoyan.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for agulyamkoyan.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for agulyamkoyan.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for agulyamkoyan.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

ისტ ტრენინგები

ინტელის კურსი - პროექტებით სწავლება. Monday, September 1, 2014. ინტელის კურსი - კურსის მიზანი. ისტ II დონის ტრენინგები - კურსის მოკლე აღწერა. კურსის სამიზნე ჯგუფს წარმოადგენენ საქართველოს საჯარო სკოლების მასწავლებლები. Sunday, August 31, 2014.

WHAT DOES AGULYAMKOYAN.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of agulyamkoyan.blogspot.com Mobile Screenshot of agulyamkoyan.blogspot.com Tablet Screenshot of agulyamkoyan.blogspot.com

AGULYAMKOYAN.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on agulyamkoyan.blogspot.com took six hundred and fifty-six milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider agulyamkoyan.blogspot.com not secure.
Load time
0.656 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
172.217.3.33

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

ინტელი - პროექტებით სწავლება

DESCRIPTION

ინტელი - პროექტებით სწავლება. Sunday, March 13, 2016. დავასრულეთ პროექტზე მუშაობა,განვიხილეთ და დავათვალიერეთ ინტერნეტში. ვისწავლეთ პორტფოლიოში ინორმაციის დამატება წაშლა. საინტერესო იყო. დავასრულე პროექტის გეგმისშაბლონი,დავწერე ყველადარჩენილი პუნქტის გრაფიკა, განვიხილეთ საავტორო უფლებებზე ნებართვის წერილი. საინტერესო და ნაყოფიერი ტრენინგი იყო. Saturday, March 5, 2016. პროექტის პორტფოლიოს სანახავად გადადით ბმულზე. Saturday, February 27, 2016. Tuesday, March 19, 2013. 7 პროექტის მიზანი და შედეგი.

CONTENT

This web page agulyamkoyan.blogspot.com states the following, "Sunday, March 13, 2016." We saw that the webpage said " დავასრულეთ პროექტზე მუშაობა,განვიხილეთ და დავათვალიერეთ ინტერნეტში." It also said " ვისწავლეთ პორტფოლიოში ინორმაციის დამატება წაშლა. დავასრულე პროექტის გეგმისშაბლონი,დავწერე ყველადარჩენილი პუნქტის გრაფიკა, განვიხილეთ საავტორო უფლებებზე ნებართვის წერილი. საინტერესო და ნაყოფიერი ტრენინგი იყო. Saturday, March 5, 2016. პროექტის პორტფოლიოს სანახავად გადადით ბმულზე. Saturday, February 27, 2016. Tuesday, March 19, 2013. 7 პროექტის მიზანი და შედეგი."

SEEK SIMILAR DOMAINS

მასწავლებლის ბლოკი

Tuesday, March 19, 2013. Նախակծի թեման-Մայրենի լեզվի նշանակությունը և կարևորությունը. Նախագծի նպատակը-Ունենալ ավելի շատ տեղեկություններ մայրենի լեզվի մասին,մշակել. Սպասվող արդյունքը-Աշակերտները կկարողանան ինքնուրույն տվյալներ հավաքել, ավելի հետաքրքիր նորություններ մ.

მასწავლებლის ბლოგი

Tuesday, June 21, 2011. Աշակերտների ներքաշել ավելի խորացված ուսուցման.

მასწალებლის ბლოგი

Friday, April 6, 2012. Եղիշե Չարենցի Տաղարանը որպես միասնական բանաստեղծությունների շարք. ՈՒսուցանել հայ հանճարեղ բանաստեղծ Չարենցի Տաղարանը ,որին հատուկ են Սայաթ Նովյան զգացմունքայնությունը և ոճական գուներանգները.

მასწავლებლის ბლოგი

Wednesday, May 19, 2010. სკოლის პედაგოგებისატვის ქართული ენის ჯგუფის შექმნა დაენის შესწავლა. პედაგოგები ენის არცოდნის გამო ვერ ეცნობიან მეთოდურ ლიტერატურას,ასევე ტელევიზიით და პრესით გადმოცემულ ინფორმაციას.