Date Range
Date Range
Date Range
Dijous, 24 de gener de 2013. El Món de les TIC. Dimarts, 22 de gener de 2013.
22025- Les TIC a la infància. Dilluns, 21 de gener de 2013. Avui ha estat la presentació del nostre joc multimèdia, per fi ha arribat el dia! Ho vam assajar el divendres per la tarda, però avui els meus nervis no han desaparegut, ja que amb les noves tecnologies mai saps el que podrà passar. Però tot ha sortit com esperàvem! No hem tingut cap entrebanc en relació als àudios i animacions. He quedat molt contenta amb el resultat del joc i de la presentació! Avui hem aprofita.
Jueves, 24 de enero de 2013. I per acabar, voldria despedir-me de tots vosaltres, perquè aquesta serà la meva darrera entrada en aquest bloc, ja que ahir va ser el nostre darrer dia de classe.
Dissabte, 3 de novembre de 2012. Consisteix en un seguit de preguntes i una llista de direccions de pàgines web, de les quals es pot extreure i esbrinar les respostes.
Dimecres, 19 de desembre de 2012. Integració curricular dels mitjans i recursos tecnològics. Aquesta postura és semblant a la dels .
amb les TIC! Bloc grupal de TIC. Diumenge, 4 de novembre de 2012. Per a fer el taller de so, vam emprar el programa. I amb aquest vam gravar una. Però som conscient que hi ha aspectes a millorar i que és qüestió de pràctica! Envia per correu electrònic.
Jueves, 24 de enero de 2013. I per acabar, voldria despedir-me de tots vosaltres, perquè aquesta serà la meva darrera entrada en aquest bloc, ja que ahir va ser el nostre darrer dia de classe.
Les noves tecnologies a educació infantil. Diumenge, 19 de gener de 2014. COMIAT, ADÉU FINS MÉS TARD, TIC TIC. No me pensava gens veure.
Forgot Password or Username? Adopt and comm account. Given by an Anonymous Deviant. Deviant since Jul 7, 2014.
Lunes, 27 de enero de 2014. Ja és hora de tancar el meu blog. He volgut compartir les meves experiències i aprenentatges assolits durant els quatre mesos, mitjançant reflexions, aportacions i tallers pràctics. UN BON ÚS DE LES TIC SON FONALMENTALS EN LES PRÀCTIQUES TANT EDUCATIVES COM SOCIALS.